Služby

Chtěli byste ušetřit při realizaci vašich činností nejenom prostory, ale i své personální zdroje? Nabízíme možnost vzdáleného zpracování dodaných dokumentů, jejich zadávání do interních systémů a další zpracování dle interních procesů vaší firmy přímo od nás.

Jaké to má výhody

  • on-line zpracování dat
  • nemusíte investovat do vlastních pracovníků
  • nepotřebujete vlastní hardware
  • neřešíte provoz vlastních prostor
  • pracujeme přímo ve vašich aplikacích bez nutnosti jejich instalace do vašeho prostředí

Co umíme

  • zpracování bezhotovostních bankovních příkazů k úhradě (složenky a boxové příkazy)
  • zpracování ručně vyplněných dokumentů (věrnostních karet, tipovacích lístků apod.) a jejich následné zadání do systému
  • zpracování osobních údajů do databáze
  • direct marketing dopisů, letáků a jiných tiskovin dle požadavků zákazníka

Proč od nás

  • uspoříte náklady
  • ušetříte čas
  • vyřešíte náhradní plnění
  • využijete efektivní práce přes vzdálené zabezpečené připojení

Přenechte logistiku distribuce a skladování specialistovi. Máte již dosluhující platformu pro svůj e-shop, která neskýtá moderní možnosti, jak oslovit zákazníka? Jak vyhledat do 20 sekund požadované zboží? Zatěžuje vás administrace produktů i e-shopu samotného? Jsme tu pro vás.

Proč od nás

  • v našem týmu je téměř 70 zkušených OZP pracovníků, kteří se pravidelně věnují zajištění kompletního provozu e-shopu
  • disponujeme skladovacími prostory
  • náš systém je připraven, nic není třeba vyvíjet
  • umíme se přizpůsobit požadavkům trhu tzn. navýšení kapacit v období podzimu a Vánoc
  • umíme dát jednu z nejlepších cen dopravy nebo vlastní expresní dopravu
  • podporujeme prodej, provozujeme tzv. Zelenou telefonickou linku a on-line chaty
  • vychováváme produktové specialisty
  • ušetříte náklady na zřízení e-shopu a vybudování celého logistického procesu

Co získáte

  • již hotové řešení pro váš e-shop na www.elasti.cr
  • vybudovaný tým, který zajistí vše potřebné
  • hotový systém, který neustále přizpůsobujeme moderním trendům
  • pozitivní hodnocení zákazníků

Co umíme

  • doručíme zboží následující den od objednání zákazníka
  • obchodujeme na trhu v České republice, Polsku a Slovensku
Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta

Strana 3 z 4