Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

V životě i v podnikání hledáme ta nejlepší partnerství

V České republice Ergotep poskytuje vzdělání a poradenské služby stovkám předních českých společností z veřejného, neziskového i byznysového sektoru. Partnerům nabízí dlouhodobě vysoký komfort spolupráce a kvalitní byznys.

Obchodní partneři

albi
aquapalace
bpk
campingaz
compos
cedok
ceska posta
csob
dilo
dkv elektro
dpd
drevovyroba otradov
fast
hame
highlandsport
konica minolta
mironet
mlada fronta dnes
moravska ustredan brno
neratov
nph
o2
ppl
sante
skos
templarske sklepy
tescoma
trifox
truhlarstvi cermak
truhlarstvi nadrchal
unet
vileda
vivantis

Společenští partneři

asociace
ekomonitor
konto bariery
nadace olgy havlove
janske lazne
scmvd
ssfr
mastale
urad prace

Sociální byznys stojí na kvalitních lidech

div class="subheadline" Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam id dolor. Aliquam ornare wisi eu metus. In dapibus augue non sapien. Fusce dui leo, imperdiet in, aliquam sit amet, feugiat eu, orci. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam.
interujeme 4

Svým zaměstnancům dáváme maximum

Vytváříme ideální podmínky pro jejich práci a profesní růst. Vítáme i zaměstnace s vyšším stupněm postižení, dokážeme jim přizpůsobit pracovní dobu i prostředí jak potřebují. Díky vzdělávacím kurzům ve vzdělávacím centru Ergoeduka mohou profesně růst a stát se našimi cennými odborníky. Svým kolegům dáváme podporu i v jejich mimopracovním životě. Zajišťujeme jim dopravu, asistenci, rehabilitační cvičení či speciální stravování.

Praxe 01

Díváme se dále do budoucnosti

Mladé zdravotně znevýhodněné lidi motivujeme k uplatnění se na trhu práce a plnění jejich snů. Pořádáme praxe pro žáky, kde si projdou provozem sociální firmy, vzdělávacími kurzy a workshopy, kde zjistí co sociální podnikání obnáší, a také jak by se oni sami v něm mohli uplatnit. Absolventům pomáháme najít uplatnění skrze interní stáže.

jak integrujeme 03

Pořádáme semináře a konference

V novém vzdělávacím centru učíme firmy, jak uspět v sociálním podnikání a dostát své společenské odpovědnosti. Širokou veřejnost zveme na kurzy, které spojují zábavu i vzdělávání do příjemného odpoledne. Co školíme, sami používáme v praxi. Hostili jsme Mezinárodní fórum sociálního podnikání, setkání odborníků a zainteresovaných autorit z České republiky a dalších evropských zemí za účelem sdílení zkušeností v oblasti sociálního podnikání.

Špičkový odborník v oblasti sociálního podnikání

Ergotep vyvinul vlastní inovační filozofii přístupu k integračnímu sociálnímu podnikání Ergoprogress. Tento produkt řízení sociálního podnikání založil a dále rozvíjí ve Sdružení Neratov, o. s. a DVOT Otradov, s.r.o. Vzdělávání a poradenství nabízí v Poradenském centru sociálního podnikání v Praze a ve vzdělávacím centru Ergoeduka.

Naučíme sociálně podnikat
i vaši firmu.

Sjednat schůzku

 

6 důvodů proč jít do partnerství s námi

 

1
Ergotep zaměstnává, tvoří unikátní projekty a vzdělává sociální sféru i společnost jako celek.
2
Implementuje vlastní inovační filozofii přístupu k integračnímu sociálnímu podnikání Ergoprogress.
3
Projektově spolupracuje s jedničkami ve svých oborech, Tescoma, ČSOB, Nadace Charty 77, Nadace Olgy Havlové.
4
Vzdělávací centrum Ergoeduka vzdělává a poskytuje poradenství v oblasti sociálního podnikání.
5
Ergotep CSR Institut, o.p.s, podporuje vznik nových pracovních míst pro OZP a společensky odpovědné projekty.
6
Sociální služba: sociální rehabilitace je zde umístěna přímo na chráněném trhu práce.

Od 1. 9. 2016 je v Ergotepu, d.i. umístěna Sociální služba - sociální rehabilitace. Posláním této služby je podpora samostatnosti a soběstačnosti klienta, prostřednictvím zajištění pracovních dovedností k uplatnění klienta na chráněném nebo volném trhu práce.

Naše pravidla

Podpora uživatelů
Ochrana lidské důstojnosti, respektování lidských práv a svobod
Individuální přístup k uživatelům
Profesionální a odborné poskytování sociální služby
socialni sluzbaVaclav

Sociální služba nám umožňuje pracovat i s pracovníky s těžším hendikepem, kteří potřebují nástroje komplexní integrace, což je soubor pracovních i mimopracovních nástrojů integrace.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.