Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Realizátorem projektu implementace sociální inovace Ergoprogress je Ergotep, družstvo invalidů a 6 partnerů. Projekt se realizuje v období leden 2018 až prosinec 2019. Cílovou skupinou jsou zaměstnavatelé osob zdravotně postižených na chráněný trh práce bez ohledu na to, zda jsou či nejsou sociální podnik nebo integrační sociální podnik.

ERGOPROGRESS - REALISE THE CHANGE ERGOPROGRESS - REALISE THE CHANGE 02

Projekt je financován z Operačního programu zaměstnanost a výstupem projektu implementace sociální inovace bude metodika pro zaměstnavatele osob zdravotně postižených řešící jejich přeměnu v integrační sociální podniky. V rámci projektu chceme přinést také doporučení směřující k veřejné správě, kde navrhneme změny v podpoře chráněného trhu práce osob zdravotně postižených.

Problematiku integračního sociálního podnikání v ČR řeší webový portál www.isp21.cz.

V roce 2017 zahájilo svoji činnost centrum Ergomed, které se nachází přímo v Proseči. Poskytuje široké spektrum odborných rekondičních i relaxačních masáží a zdravotní péči pro hendikepované.

ergomed03provoz 02

Další významnou aktivitou tohoto centra je podpora vývoj metodiky ERGODIAGNOSTIKY, která usnadní integraci hendikepovaného člověka na pracovní pozici, působí motivačně, hledá zbytkový potenciál a nové příležitosti pro diagnostikovaného klienta.

Zavedení a umístění Sociální služby přímo v integračním sociálním podniku od 1.9. 2016.

Posláním této služby je podpora samostatnosti a soběstačnosti klienta, prostřednictvím zajištění pracovních dovedností k uplatnění klienta na chráněném nebo volném trhu práce.

socialni sluzbaVaclav

Sociální služba nám umožňuje pracovat i s pracovníky s těžším hendikepem, kteří potřebují nástroje komplexní integrace, což je soubor pracovních i mimopracovních nástrojů integrace.

Seznam prodejních center

PC TESCOMA - Česká Třebová

PC TESCOMA - České Budějovice

PC TESCOMA - Havlíčkův Brod

PC TESCOMA - Hradec Králové - OC Atrium

PC TESCOMA - Hradec Králové - Aupark

PC TESCOMA - Hranice na Moravě

PC TESCOMA - Karlovy Vary

PC TESCOMA - Kroměříž

PC TESCOMA - Kolín

PC TESCOMA - Liberec

PC TESCOMA - Litvínov

PC TESCOMA - Most

PC TESCOMA - Ostrava

PC TESCOMA - Plzeň

PC TESCOMA - Praha Quadrio

PC TESCOMA - Proseč

PC TESCOMA - Teplice

PC TESCOMA - Zlín

IT společnost v oblasti tvorby informačních systémů, e-shopů a webových aplikací pro české i zahraniční značky a bankovní sektor.

KomTeSa spol. s r. o. KomTeSa spol. s r. o.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.