Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta
Pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnost a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění.
  • zajištění nácviku klienta v pracovní činnosti, kterou bude zvládat
  • úpravu pracovního a domácího prostředí
  • nácvik samostatného pohybu po pracovišti
  • nácvik obsluhy běžných přístrojů v kuchyňkách
  • nácvik úklidu na pracovišti
  • seznámení s běžnými úřady, nácvik vyplňování úředních dokumentů, záležitosti související s invalidním důchodem, registrace a služby Úřadu práce, banka – zakládání a využívání účtu
  • nácvik postupu při podpisu pracovní smlouvy u zaměstnavatele

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.