Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Všechna řešení jsou responzivní
Webové prezentace, které se přizpůsobí každému zařízení.

Mrknout na další reference

dumustudanky responzivne 2

Zůstaňte s námi ve hře

Soubor všech nástrojů sociálního podniku, které jsou potřeba k přípravě a vykonávání pracovní pozice. Nejenže komplexní integrace umožňuje každému zdravotně znevýhodněnému zaměstnanci výkon pracovní činnosti, ale zároveň dokáže řešit i jeho mimopracovní potřeby jako například ubytování, dopravu do zaměstnání nebo volnočasové aktivity.

Praxe probíhá formou teoretické přípravy ve vlastním vzdělávacím centru a formou praktické výuky na vybraných pracovištích podle ověřené metodiky. Žákům se po celou dobu praxe věnují mentoři s mnohaletými pracovními zkušenostmi.

Cílem je umožnit žákům ověřit si teoretické znalosti ze škol a získat reálnou představu práce v chráněném pracovním prostředí.

Proč praxe v ERGOTEPU?

  • ERGOTEP umí poskytnout skutečnou praxi
  • má vhodné podmínky pro OZP včetně bezbariérovosti
  • k dispozici je vlastní vzdělávací centrum s bohatou nabídkou dalšího vzdělávání
  • účastník si jako benefit odnáší vlastní seberealizační záměr

Praxe lze domlouvat individuálně nebo ve spolupráci se školou účastníka.

Příprava k práci Vám pomůže nastartovat Vaši pracovní kariéru, usnadní Vám vstup na chráněný či volný trh práce. Po dobu přípravy k práci  Vám pomůžeme zajistit komplexní systém podpory, tj. pracovní i mimopracovní potřeby (např. ubytování, doprava v rámci našeho regionu, ....).
Našimi partnery jsou pověřené úřady práce.

Proč na přípravu k práci do ERGOTEPU?

1
ERGOTEP je nejprogresivnější zaměstnavatel OZP v ČR
2
pro přípravu k práci je aktuálně nabízeno 11 pracovních pozic vhodných pro OZP
3
po dobu přípravy k práci je zajištěn komplexní systém podpory sociální rehabilitace
4
po úspěšném absolvování přípravy k práci, možná nabídka pracovního uplatnění v Ergotepu

Promyšlené propojení byznysu a společenské odpovědnosti

Obecně prospěšná společnost Ergotep CSR Institut je poskytovatelem CSR podpory, který organizovaným způsobem řídí společenské projekty na úrovni CSR komunikace družstva Ergotep.

skoleni

Ukazujeme v čem jsme odlišní

Jedinečnými projekty přistupujeme ke vzdělávání osob zdravotně znevýhodněných. Pečlivě zvažujeme skutečný dopad promyšleným způsobem.

Udáváme směr

Podporujeme vznik nových pracovních míst k uplatnění osob se zdravotním znevýhodněním. Rozmanitost pracovních týmů pozitivním způsobem ovlivňuje firemní prostředí.

vagner

Inspirujeme ostatní

Podporujeme zajímavé volnočasové aktivity a společensky odpovědné iniciativy zejména v našem regionu.

15 n

Plníme udržitelné závazky

Efektivně usilujeme o ochranu životního prostředí a přinášíme řešení jak pro svůj provoz, tak pro partnery či zákazníky.

oceneni

Získáváme renomé

Široké veřejnosti komunikujeme své aktivity v oblasti odpovědného a udržitelného podnikání. Získáváme významná ocenění, kterých si vážíme.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.