Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Přemýšlíte v této nelehké ekonomické situaci nad svým byznysem, jak ho inovovat, jak do něj dostat další zdroje a zároveň sociální a ekonomický prospěch. Počínejte si ekonomicky chytře, zkuste do svých projektů a realizací zapracovat sociální podnikání.

Chytrá udržitelná ekonomika reaguje na změny v ekonomickém prostředí zaváděním projektů, produktů a realizací postavených na vícezdrojovém financování, přivádí do nich nové zdroje v kombinaci s řešením společenských problematik současnosti.

Chcete vědět víc? Tak pojďte na to

Typickým procesem chytré udržitelné ekonomiky je sociální podnikání. Nyní pojmenováváme dva základní druhy, obecné sociální podnikání a integrační sociální podnikání. Z hlediska práce se zdroji je velmi atraktivní integrační sociální podnikání, které má oproti obecnému sociálnímu podnikání již své zákonné financování.

Větší efektivita zdrojů pro optimalizaci výkonu a nové zdroje pro vaše podnikání

spoluprace s tescomou

Rozvíjíme svět prodejen

Díky našim zkušenostem s výstavbou prodejních center, máme nyní možnost podpořit další silnou značku, kterou je CERVA GROUP a.s., která je symbolem bezpečnosti a pohodlí při práci. Zaměřuje se na používání osobně ochranných pracovních prostředů - pracovní oděvy, obuv, rukavice a mnoho dalšího. Jelikož na na trhu působí již 30 let, je třeba se posunout dále také v rámci prodejen, s čímž máme pomoci právě my.

B2B obchodování

Jedním ze zásadních bodů naší spolupráce je segment B2B, díky kterému oslovujeme klienty s nabídkou modelovanou přímo na míru. Jsme schopni vybavit potřeby malých podniků ale i velkých korporací s více než tisíci zaměstnanci. To vše zaštítěno v rámci náhradního plnění.

Vize

Společně s námi se CERVA zaměří na výstavbu vlastních prodejen, které budou rozprostřeny po celé České republice a kromě obchodu budou plnit také cíle sociální. I tyto obchody, jak je u našich projektů zvykem, jsou zaměřeny na vytváření kvalitních pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením.

mapa pct082017

Dobrý příklad pro ostatní

Spolupráce Ergotepu a CERVA Group je dobrým příkladem a výzvou pro ostatní podnikatelské subjekty k novému přístupu k problematice zaměstnávání osob zdravotně postižených. Vlastní projekt je pak dobrým příkladem integrační inovace.

Klient CERVA GROUP a.s.
Termín realizace 2021 - současnost
hardwaare

Hardware služby

V rámci služeb Ergotepu nabízíme využití řady flexibilních možností pro vaše firemní potřeby. Připravíme vám řešení pro rychlý a bezproblémový chod IT díky mnohaleté praxi v naší firmě. S možností čerpání náhradního plnění.

serverovna

Co nabízíme?

  • návrh, realizaci a správu
    aktivních síťových prvků, zabezpečení, kamerového systému a ozvučení
  • rozvod a terminaci strukturované kabeláže
  • návrh, realizaci a správu IT vybavení uživatelů
  • vzdálenou i onsite podporu
  • fakturaci s náhradním plněním

Motivujte zaměstnance

Motivace je klíčem větší produktivity práce vašich zaměstnanců. Odměňte je za jejich práci a dejte jim najevo vaši náklonnost pomoci věrnostního programu. Podpoříte jejich rozvoj a tím zvýšíte efektivitu práce. Mějte přidanou hodnotu, s kterou se můžete zviditelnit.

Potřebujete ochranné oděvy a pracovní pomůcky?

V rámci významného partnerství se společností CERVA vám dodáme veškerý sortiment jejich značky po celé ČR s možností čerpání náhradního plnění.

Bezpečnost a komfort na prvním místě. Provedeme audit vašeho současného stavu a zajistíme dodání oděvu s vaším brandem. Postaráme se o správnou edukaci uživatelů, tak aby se zvýšila bezpečnost práce a nedocházelo ke zraněním. Myslete na ochranu svých zaměstnanců. Dopřejte jim pohodlné a kvalitní ochranné oblečení splňující nejnovější nároky na pracovní módu.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.