Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.

Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.

Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.

Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • zajišťuje a řídí provoz prodejního centra
  • zodpovídá za obchodní výsledky prodejního centra
  • aktivně spolupracuje při marketingových aktivitách pro zvýšení prodeje
  • poskytuje odborné poradenství při prodeji

Očekáváme od vás

  • výhodou zkušenost s vedením týmu
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • aktivní přístup a flexibilita
  • minimální stupeň vzdělání středoškolské s maturitou
  • trestní bezúhonnost
  • znalost práce na PC

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost zkráceného úvazku je pro nás samozřejmostí
  • základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnosti
  • příplatek za vedení týmu
  • sleva na produkty TESCOMA
  • pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • čistý rejstřík

Doplňující informace

Název pozice: vedoucí prodejny
Místo: Litomyšl (místo pracoviště - Smetanovo náměstí 39, 570 01 Litomyšl)
Nejnižší požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Co budete mít na starosti?

  • Péči o zákazníka
  • Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou

Něco na oplátku od nás

  • Dohoda o provedení práce, dohoda o provedení činnosti
  • Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • Rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • Pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • Čistý rejstřík
  • Důležité je vystupování

Doplňující informace

Pozice: pracovník obchodu
Místo: České Budějovice (místo pracoviště - IGY Centrum, Pražská 1247/24, 370 04 České Budějovice)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: DPP/DPČ
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Co budete mít na starosti?

  • zajišťuje a řídí provoz prodejního centra
  • zodpovídá za obchodní výsledky prodejního centra
  • aktivně spolupracuje při marketingových aktivitách pro zvýšení prodeje
  • poskytuje odborné poradenství při prodeji

Očekáváme od vás

  • výhodou zkušenost s vedením týmu
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • aktivní přístup a flexibilita
  • minimální stupeň vzdělání středoškolské s maturitou
  • trestní bezúhonnost
  • znalost práce na PC

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost zkráceného úvazku je pro nás samozřejmostí
  • Úvazek 30h/týdně
  • základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnosti
  • příplatek za vedení týmu
  • stravenky
  • sleva na produkty TESCOMA
  • pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • čistý rejstřík

Doplňující informace

Název pozice: vedoucí prodejny
Místo: Plzeň (OC Olympia Písecká 972/1, 326 00 Plzeň)
Nejnižší požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme obchodním partnerem CERVA GROUP a právě díky této vzájemné spolupráci rozšiřujeme síť kamenných prodejen po celé České republice.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Jste nakloněni novým vychytávkám, které usnadní a zabezpečí práci budoucím klientům? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří rozvoj české značky CERVA, která již 30 let chrání vaše zdraví. Značka CERVA nabízí osobní ochranné pomůcky nejen pro firmy a živnostníky. V současné době je to i volnočasové oblečení a další atraktivní a inovativní produkty.
Naše spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.

Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • péči o zákazníka
  • stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • dohled nad tím, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou
  • obsluhu pokladny a PC

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • zkrácený úvazek je pro nás samozřejmostí
  • úvazek 28 hodin/týdně
  • základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnost
  • sleva na produkty v rámci firemních benefitů Ergotepu
  • pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • čistý rejstřík
  • dobré vystupování

Doplňující informace

Název pozice: pracovník obchodu
Místo: Chrudim (místo pracoviště – Retail PARK TESCO, Dr. Milady Horákové 11, 537 01 Chrudim)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.

Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním postižením či znevýhodněním.

Co budete mít na starosti?

  • Péči o zákazníka
  • Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou

Něco na oplátku od nás

  • Hlavní pracovní poměr
  • Zkrácený úvazek je pro nás samozřejmostí
  • Základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnosti
  • Sleva na produkty TESCOMA
  • Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • Rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • Pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • Čistý rejstřík
  • Důležité je vystupování

Doplňující informace

Název pozice: pracovník obchodu
Místo: Louny ( prodejna Tescoma, Pražská 109, 440 01 Louny )
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.