Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • Péči o zákazníka
  • Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou

Něco na oplátku od nás

  • Hlavní pracovní poměr
  • Zkrácený úvazek je pro nás samozřejmostí
  • Základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnost
  • Sleva na produkty TESCOMA
  • Motivační odměna
  • Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • Rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • Pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • Čistý rejstřík
  • Důležité je vystupování

Doplňující informace

Pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: Karlovy Vary (místo pracoviště – OC Varyáda, Kpt. Jaroše 375/31,
360 06 Karlovy Vary)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • Péči o zákazníka
  • Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou

Něco na oplátku od nás

  • Hlavní pracovní poměr
  • Zkrácený úvazek 25,66h
  • Základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnosti
  • Sleva na produkty TESCOMA
  • Motivační odměna
  • Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • Rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • Pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • Čistý rejstřík
  • Důležité je vystupování

Doplňující informace

Pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: České Budějovice (místo pracoviště – IGY CENTRUM, Pražská 1247/24, 370 04 České Budějovice)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Máte elán a odhodlání? Staňte se součástí našeho týmu ERGOTEP, družstva invalidů. Jsme sociální integrační podnik, který pomáhá osobám se zdravotním postižením s integrací na chráněný trh práce. Pro OZP zajišťujeme vysokou kvalitu pracovního prostředí a nabízíme variabilní pracovní pozice.

Naše call centrum v Proseči hledá nové tváře pro nový projekt.

Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • telefonická komunikace v českém a anglickém jazyce bude vaše každodenní činnost
  • klientský servis pro naše stálé a nové zákazníky, přijímání a zpracování jejich objednávky, komunikace s obchodním oddělením a oddělením logistiky
  • zpracování základní administrativy spojené s hovory a požadavky zákazníků
  • poskytování telefonické podpory zákazníkům

Co od vás očekáváme

  • telefonické a komunikativní dovednosti na vyšší úrovni
  • znalost anglického jazyka úroveň B2
  • znalost práce na počítači
  • odpovědnost a časovou flexibilitu
  • příjemné vystupování
  • psychickou odolnost a samostatnost

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • zkrácený úvazek je pro nás samozřejmostí
  • možnost práce z domova
  • pečlivě vás zaučíme a proškolíme v nabízených produktech
  • sleva na produkty prodávané v ERGOTEPU (např. zboží zn. TESCOMA, zn. VILEDA…)
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • příjemné vystupování

Doplňující informace

Pozice: pracovník call centra
Místo: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč
Nejnižší požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený 6 hodin denně
Nástup: 1. 6. 2024

Chceme vás do týmu

Máte elán a odhodlání? Staňte se součástí našeho týmu ERGOTEP, družstva invalidů. Jsme sociální integrační podnik, který pomáhá osobám se zdravotním postižením s integrací na chráněný trh práce. Pro OZP zajišťujeme vysokou kvalitu pracovního prostředí a nabízíme variabilní pracovní pozice.

Naše call centrum v Proseči hledá nové tváře pro nový projekt.

Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • vedení týmu pracovníků call centra (do 10 zaměstnanců)
  • telefonická komunikace v českém a anglickém jazyce bude vaše každodenní činnost
  • klientský servis pro naše stálé a nové zákazníky, přijímání a zpracování jejich objednávky, komunikace s obchodním oddělením a oddělením logistiky
  • zpracování základní administrativy spojené s hovory a požadavky zákazníků
  • poskytování telefonické podpory zákazníkům

Co od vás očekáváme?

  • telefonické a komunikativní dovednosti na vyšší úrovni
  • znalost anglického jazyka úroveň B2
  • zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • znalost práce na počítači
  • odpovědnost a časovou flexibilitu
  • příjemné vystupování
  • psychickou odolnost a samostatnost

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost práce z domova
  • pečlivě vás zaučíme a proškolíme v nabízených produktech
  • sleva na produkty prodávané v Ergotepu (např. zboží zn. TESCOMA,zn. VILEDA…)
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • příjemné vystupování

Doplňují informace

Pozice: Vedoucí střediska call centra
Místo: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč
Nejnižší požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: plný
Nástup: 1.6.2024

Máte odvahu jít do zcela nových věcí a rádi přijímáte nové výzvy ve svém profesním i osobním životě? Pak jste právě tím, kdo schází v týmu správných lidí u nás v Ergotepu. Rádi se podělíme o Vaše dosavadní zkušenosti a zároveň nabízíme možnost zdokonalovat se ve všech aspektech.

Jsme sociální firma sídlící v malebné Proseči, jež si zakládá na rodinném přístupu i preciznosti práce. Před 15 lety jsme vykročili na pole sociálního podnikání a za ten dlouhý čas jsme urazili i stejně dlouhou a velmi plodnou cestu.

Velké projekty v pohodové atmosféře

Najdete mezi námi spoustu zaměstnanců, pro něž dokážeme zajistit vhodná pracovní a velice příjemná místa pro osoby se zdravotním postižením. Dnes si procházíme dynamickým vývojem, jež nám umožňuje rozšiřovat naše řady o další pohodové spolupracovníky, kteří nám pomohou rozvíjet celou škálu projektů a budovat nové.

Proto je nyní naším hlavním motorem úzká spolupráce se zlínskou společností Tescoma, jedním z největších a nejoblíbenějších producentů produktů pro dům a kuchyni na trhu. V Ergotepu se díky tomu specializujeme na kompletní proces cesty výrobků Tescoma - od pečlivého skladování až po distribuci. Zároveň jsme provozovatelem osmnácti poboček ve většině velkých měst a také v Proseči.

callcentrum

sklad

V Ergotepu mimo jiné spravujeme množství dalších projektů. Jsme pyšní na to, že můžeme být provozovatelem e-shopu i jiných významných firem - potravinářského giganta Hamé i známého výrobce úklidových pomůcek Vileda.

Nadšený a pohodový tým našich kolegyň a kolegů se stará o klienty na asistenčním centru, kde poskytujeme také služby zavedené banky ČSOB. Útvar schopných kodérů a programátorů vdechuje život webům několika úspěšných organizací a těší se na nové projekty.

Vzděláváme a motivujeme

Elán,oddanost, pozitivní přístup a vize do budoucna. To jsou vlastnosti a přednosti, jež nám už léta předávají naši zaměstnanci. Kousek od každého se snažíme předávat i současné společnosti, vše se prolíná také v projektech našeho zbrusu nového vzdělávacího centra Ergoeduka.

Jsme moc rádi za to, že můžeme pomáhat v návratu hendikepovaným lidem zpět mezi nás. A také proto, že nabité znalosti předáme i širší veřejnosti. Máme jasnou vizi. Chceme dál vzdělávat, předávat naše zkušenosti, integrovat a motivovat další osoby na jejich cestě směr úspěch.

Šikovných rukou a pohotových chytrých hlav není nikdy dost. Pro rozvoj naší firmy jsou zcela zásadní. Proto hledáme další schopné kolegy, kteří nás svou pílí a úsilím dokáží také v mnoha stránkách obohatit. Proto hledáme právě vás a těšíme se na spolupráci.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.