Nastartujte svoji budoucnost u nás

Přihlásit se na přípravu k práci

Tým HR

Staňte se členem našeho týmu

Síla a prosperita firmy závisí na našich lidech. Jednotlivé příběhy nás společně motivují a upevňují jako celek. Snažíme se vyvracet předsudky a bourat veškeré bariéry. Hledáme vhodnou pracovní pozici, tak aby seděla každému co nejlépe. Ať už máte jakékoliv zdravotní omezení nebo jen chcete nasbírat nové pracovní zkušenosti, načerpat inspiraci a získat jiný pohled, tak pojďte pracovat do Ergotepu. Těšíme se na Vás!

Tým HR

Absolventům i uchazečům nabízíme komplexní systém pracovních a vzdělávacích aktivit. V reálném pracovním prostředí si vyzkoušíte pracovní postupy vybrané pozice. Poznáte provoz prestižního sociálního podniku. V průběhu minimálně 3 měsíců si osvojíte zvolenou profesi. Dobře se připravíte k práci v sehraném pracovním kolektivu!
 
 
 
priprava k praci 01  priprava k praci 03  priprava k praci 02
 
 

Mladé zdravotně znevýhodněné lidi motivujeme k uplatnění se na trhu práce a plnění svých snů.
Pořádáme praxe pro žáky, kde si projdou provozem sociální firmy, vzdělávacími kurzy a workshopy,
kde zjistí co sociální podnikání obnáší, a také jak by se oni sami v něm mohli uplatnit.

stud praxe 01  stud praxe 02  stud praxe 03

people

Vyzkoušíte si

Práci v úspěšné sociální firmě, přizpůsobenou vašemu hendikepu. Pracovní pozici blízkou vašemu vzdělání. Přiměřené pracovní tempo se zkrácenou pracovní dobou. Komunikaci s kolegy na pracovišti, přijímání pracovních úkolů.

success

Naučíte se

Samostatně fungovat, žádat o práci vhodnou pro osoby se zdravotním postižením, přemýšlet jako sociální podnikatel. Správně se rozhodovat o své budoucnosti. Pokračovat se vzděláváním a pracovat na svém osobním rozvoji.

certifikat

Odnesete si

Nové prakticky využitelné zkušenosti, přehled o možnostech zaměstnání s hendikepem, Osvědčení o účasti na praxi v rozsahu 10 pracovních dní.

Vyzkoušíte si práci, která vás zajímá

Asistentka vzdělávacího centra

Asistentka vzdělávacího centra organizuje kurzy, školení a připravuje materiály ke vzdělávání. Zastupuje také roli recepční, která se stará o chod celého vzdělávacího centra. Náplní její práce je rovněž zajištění a příprava občerstvení pro pořádané akce.

Prodavač

Práce prodavače je velmi pestrá a zajímavá. Obsahuje činnosti jako je příjem nového zboží na prodejnu a jeho naskladnění, aranžování zboží do výloh, komunikace se zákazníkem a práce s kasou včetně zajištění reklamačního procesu. Prodavači se pravidelně školí ve zbožíznalství, čímž se dlouhodobě zvyšuje jejich odbornost.

Recepční

Pracovník na pozici recepční má za úkol kontrolovat nejen vnitřní prostory firmy ale také venkovní a to za pomoci kamerového systému a pravidelných obchůzek. Náplní jeho práce je obsluha telefonu na recepci, výdej a evidence klíčů, evidování a ohlašování příchodu veškerých návštěv do firmy, příjezd a odjezd vozidel.

Administrátor webových projektů

Administrátor webových projektů zajišťuje aktuálnost webů pomocí redakčního systému JOOMLA. Kromě administrace, která obsahuje vkládání textů a obrázků, je schopen provádět úpravy vzhledu stránek prostřednictvím jazyka HTML a CSS.

IT technik

S touto pracovní pozicí úzce souvisí pozice IT technika. Zajišťuje správu veškerého firemního hardwaru a softwaru. Pracovník obstarává instalaci operačních systémů na PC, notebooky a jiná zařízení. Zabezpečuje počítače antivirovým programem a zálohuje veškerá data. Důležitou činností je mimo jiné i zapojování síťových prvků a příprava síťové infrastruktury EGT.

Administrativní pracovník

Administrativní pracovník obstarává korekci a kontrolu bankovních dokladů pro Poštovní spořitelnu, což jsou bezhotovostní složenky z České pošty a boxové příkazy k úhradě z poboček ČSOB banky. V druhé polovině pracovní doby registruje zákaznické karty do věrnostního programu TESCOMA.

Operátor Call centra

Součástí administrativního centra je i pracovní pozice operátora. Jeho náplní práce je poskytovat zákazníkům nepřetržitou telefonickou podporu.

Pracovník obchodního oddělení

Pracovník obchodního oddělení zajišťuje kompletní servis pro obchodní partnery Ergotepu, tedy pro dodavatele i odběratele. U dodavatelů zajišťuje aktuálnost informací nabízených produktů a objednávkami zajišťuje dostatečné skladové zásoby potřebné k co nejrychlejšímu odbavení požadavku zákazníka. Seznamuje se také s novinkami, aby uměl radou a doporučením pomoci klientovi. Pracovník obchodního oddělení rovněž poskytuje kompletní zákaznický servis k objednávce, kontroluje správnost údajů, informuje o dostupnosti produktů, případně upravuje objednávky podle nejrůznějších potřeb kupujících. K zajištění tohoto servisu využívá všechny prostředky komunikace, jako telefon, e-mail nebo chatovací prostředí.

Skladník

Úkolem skladníka je spravovat a udržovat sklad tzn. přijímat zboží dle umístění, vyskladňovat zboží podle dávek, rozřazovat zboží na základě faktur za pomoci moderních snímačů čárových kódů a balit jednotlivé objednávky. Provádí kompletaci balíků a jejich expedici. Zajišťuje dostatečné množství zboží na skladě. Věnuje se zásobám režijního a spotřebního materiálu jako jsou například kartóny a obaly. Součástí jeho práce je rovněž obsluha počítače, kde kompletuje zpětné štítky a reklamační listy, které jsou přikládány ke každé faktuře.

Pracovník logistiky

Zaměstnanec logistiky zajišťuje kompletní expedici zásilek zákazníkovi. Pomocí (snímačů čárových kódů) načítá jednotlivé balíky a ty poté rozřazuje dle druhu dopravce - DPD nebo České pošty. Tiskne výkazy odeslaných zásilek pro přepravce DPD a archivuje veškeré doklady.

Administrátor e – shopu

Administrátor prověřuje aktuálnost nabídky produktů na e-shopu a prostřednictvím redakčního systému JOOMLA vkládá a upravuje veškeré popisy produktů, obrázky a je schopen nastavovat ceny, slevy či různé cenové akce. Umí zakládat nové kategorie a vytvářet informační články, které usnadňují zákazníkovi jeho nákup.

Přijďte si k nám pro osvědčení, které vám usnadní vstup do světa práce.