CZ

Pro Váš byznys nabízíme call služby včetně provozu zelené linky. Se zelenou linkou snížíte náklady na oslovení svých zákazníků. Když budou shánět informace o některém z Vašich produktů nebo služeb, dovolají se Vám z celé republiky zdarma. Je to jeden z nejefektivnějších nástrojů přímé komunikace se zákazníkem. Ušetříte nejen vlastní prostory, ale i peníze na mzdách zaměstnanců. Přizpůsobíme se Vám a Vašim požadavkům.

Co zajišťujeme

  • Provoz call centra s nabídkou kompletní zákaznické péče
  • Provoz zelené linky – on-line telefonická i písemná podpora, základní informace o produktech i službách, servisních střediscích, kontaktní údaje, aktuální akce, nabídka a promo
  • Odbavení telefonických objednávek z e-shopů
  • Telemarketingové kampaně a průzkum trhu
  • Teleupdating – aktualizace databází
  • Monitoring hovorů pro případ řešení problémů
  • Komfortní servis pro vaše zákazníky zdarma
  • Tvorba a udržování osobních vazeb mezi vaší značkou a vašimi zákazníky

7 důvodů pro vás

  • veškeré služby v režimu náhradního plnění
  • efekt na řízení cashflow
  • uvolnění lidských, prostorových i finančních zdrojů
  • flexibilita, rychlost a efektivita při komunikaci se zákazníkem
  • snazší a přesnější plánování marketingu
  • ziskovost a návratnost vašich investic

Na obsahu této stránky pracujeme.

Projekt ERGOPROGRESS - REALIZE THE CHANGE - CZ.03.3.X/0.0/0.0/15_024/0007242.

Ergotep je nositelem projektu „Ergoprogress – realise the change“

Inovační řešení v přístupu k zaměstnávání OZP, které má schopnost navázat na záměry státních politik, a také schopnost fungovat až na úrovni jednotlivých podniků tak, aby přímo ovlivňovalo životní situaci a pracovní podmínky konkrétních zaměstnanců s postižením.

Za produktem Ergoprogress je vidět vnitřní filozofie a taky propracovanost, která vám přinese

1
rozvoj vašeho podnikání
2
zvýšení vaší konkurenceschopnosti
3
vznik integračního prostředí pro vaše zaměstnance
4
poptávku vašich obchodních partnerů
5
jasnou a dlouhodobou vizi vašeho podnikání
6
společenské uznání

Průběh sociální rehabilitace přehledně

Udělejte si jasnou představu, jak u nás sociální rehabilitace probíhá. Službu vám přizpůsobíme na míru.

První kontakt

Má písemnou, telefonickou či osobní formu. Sociální pracovnice zjišťuje základní informace o zájemci a informuje se u něho, kde se o službě sociální rehabilitace dozvěděl. Poté je domluvena osobní schůzka, které se budou účastnit zájemce o službu sociální rehabilitace a sociální pracovnice.

Následná jednorázová konzultace

Probíhá vždy formou osobního setkání. Cílem osobního setkání je zjistit, jak konkrétně můžeme zájemce podpořit v naplnění životních cílů, jaké jsou jeho schopnosti a dovednosti, které můžeme dále rozvíjet, kde se aktuálně nachází po stránce seberealizace a co očekává od služby. Zájemce obdrží od poskytovatele všechny zásadní informace, aby se mohl objektivně rozhodnout, zda službu využije.

Uzavření smlouvy o poskytování sociální služby

Na základě potřeb a přání zájemce tým pracovníků připraví návrh činností poskytovaných sociální službou. Sociální pracovnice sestaví návrh smlouvy o poskytování sociální služby a kontaktuje zájemce a domluví termín další konzultace. Před uzavřením smlouvy, je zájemce seznámen s vnitřními pravidly a metodikami zajištění poskytované služby.

Realizace sociální rehabilitace

Po podpisu smlouvy se zájemce stává klientem sociální služby, je mu určen klíčový pracovník, který klienta bude po celou dobu poskytování služby sociální rehabilitace provázet a bude nápomocen při realizaci individuálního plánu klienta. Klient podstupuje činnosti zaměřené na efektivní zdokonalení jeho schopností a dovedností potřebných pro jeho seberealizaci. Tyto aktivity probíhají v reálném prostředí sociálního podniku.

Ukončení poskytování sociální rehabilitace

Ukončení ze strany klienta

Klient služby sociální rehabilitace může kdykoliv službu ukončit písemnou formou i bez uvedení důvodu.

Ukončení na základě dohody mezi poskytovatelem a klientem služby

Klient se s poskytovatelem může písemně vzájemně dohodnout na ukončení poskytované sociální služby.

Ukončení ze strany poskytovatele sociální služby

Poskytovatel sociální služby může smlouvu vypovědět v následujících případech:

  • agresivní nebo hrubě urážlivé chování klienta vůči zaměstnancům poskytovatele, ostatním klientům sociální rehabilitace či třetím osobám;
  • opakované krádeže či jediná krádež věci v hodnotě přesahující 1.000,- Kč v době poskytování služby či v prostorách poskytovatele;
  • opakované nebo hrubé porušení smlouvy či vnitřních předpisů poskytovatele ze strany klienta;
  • nevyužívání služby dle smlouvy;
  • užívání alkoholu či jiných návykových látek ze strany klienta; nebo odnětí registrace poskytovateli.

Stížnosti na kvalitu

Každý má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování sociální rehabilitace s uvedením jména stěžovatele ústní, telefonickou, písemnou nebo elektronickou formou a to i anonymně.

Cíle sociální rehabilitace

Z poslání služby sociální rehabilitace vyplývají i konkrétní cíle.
  • zvyšovat míru samostatnosti a soběstačnosti uživatelů služby v sociálním začleňování, zejména při uplatnění v oblasti zaměstnávání a podpořit jejich integraci na chráněný nebo volný trh práce
  • snížit negativní vliv postižení na život klienta, pomoc při překonání jeho nepříznivé soc. situace a tím dosáhnout samostatnost a soběstačnost klienta
  • zvýšit fyzické a psychické předpoklady klienta k výkonu práce, zároveň klienta motivovat k práci
  • smysluplnou činností posílit klientovu soběstačnost a samostatnost
  • podpořit rozvoj pracovního potenciálu klienta, vytvořit pro klienta podmínky sociální integrace
  • snížit závislost na sociálním systému
  • podporovat pracovní uplatnění osob se ZP, aby mohly žít běžným životem
  • pomoc při hledání zaměstnání, které bude co nejvíce odpovídat potřebám, schopnostem a představám klientů sociální služby

Strana 9 z 16

Kam dál

Sociální bydlení Bosna a zahrada

Sociální bydlení Bosna a zahrada

Zahradnický rok začal na plné pecky. Pracuje se na záhonech a sází se a seje základ budoucí úrody. A víte, že je 22. 4. Den Země. Je to příležitost k celosvětové propagaci ekologie a podpoře životního prostředí, prospívat Zemi může každý z nás každý den.

Číst dál

Dubnová speciální nabídka

Dubnová speciální nabídka

Když zahučí v dubnu hrom, obalí se listem strom… Příroda má v dubnu napilno a jaro je v plném proudu. Prozkoumejte aprílovou nabídku v e-shopu ZVERIMEX a JÁ.

Číst dál

Fulfillment pro společnost Prodietix, s. r. o.

Fulfillment pro společnost Prodietix, s. r. o.

Naši zaměstnanci distribuují produkty, které si můžete dát nejen o Velikonocích bez výčitek. Pro e-shopy prodietix.cz a prodietix.sk, kteří jsou specialistou na zdravá jídla plná bílkovin s minimem sacharidů, poskytujeme pestrou škálu služeb od kompletace a etiketování, přes skladování, balení, expedici i zajištění dopravy, tedy kompletní službu fulfillment.

Číst dál

BŘEZEN speciální nabídka

BŘEZEN speciální nabídka

Po měsících zimy a tmy přichází každoročně jaro a společně s ním první jarní nabídka ZVERIMEXU a JÁ tohoto roku.

Číst dál