Má písemnou, telefonickou či osobní formu. Sociální pracovnice zjišťuje základní informace o zájemci a informuje se u něho, kde se o službě sociální rehabilitace dozvěděl. Poté je domluvena osobní schůzka, které se budou účastnit zájemce o službu sociální rehabilitace a sociální pracovnice.
Probíhá vždy formou osobního setkání. Cílem osobního setkání je zjistit, jak konkrétně můžeme zájemce podpořit v naplnění životních cílů, jaké jsou jeho schopnosti a dovednosti, které můžeme dále rozvíjet, kde se aktuálně nachází po stránce seberealizace a co očekává od služby. Zájemce obdrží od poskytovatele všechny zásadní informace, aby se mohl objektivně rozhodnout, zda službu využije.
Na základě potřeb a přání zájemce tým pracovníků připraví návrh činností poskytovaných sociální službou. Sociální pracovnice sestaví návrh smlouvy o poskytování sociální služby a kontaktuje zájemce a domluví termín další konzultace. Před uzavřením smlouvy, je zájemce seznámen s vnitřními pravidly a metodikami zajištění poskytované služby.
Po podpisu smlouvy se zájemce stává klientem sociální služby, je mu určen klíčový pracovník, který klienta bude po celou dobu poskytování služby sociální rehabilitace provázet a bude nápomocen při realizaci individuálního plánu klienta. Klient podstupuje činnosti zaměřené na efektivní zdokonalení jeho schopností a dovedností potřebných pro jeho seberealizaci. Tyto aktivity probíhají v reálném prostředí sociálního podniku.
Klient služby sociální rehabilitace může kdykoliv službu ukončit písemnou formou i bez uvedení důvodu.
Klient se s poskytovatelem může písemně vzájemně dohodnout na ukončení poskytované sociální služby.
Poskytovatel sociální služby může smlouvu vypovědět v následujících případech:
Každý má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování sociální rehabilitace s uvedením jména stěžovatele ústní, telefonickou, písemnou nebo elektronickou formou a to i anonymně.
Pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnost a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění.
Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
Klientem sociální rehabilitace je osoba v nepříznivé sociální situaci, to je osoba s tělesným postižením a osoba s jiným zdravotním postižením a osoby žijící v sociálně vyloučených komunitách.
Poskytovatelem služby sociální rehabilitace je Ergotep d.i – organizace s registrovanou službou dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů na Krajském úřadě Pardubického kraje č.j. KrÚ 27308/2016/OSV.
Služba sociální rehabilitace je poskytována bezplatně.
Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Pozice je určena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením.
Název pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: Avion Shopping Park Ostrava (Prodejna TESCOMA, Rudná 3114/114, 700 30 Ostrava-Zábřeh)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený