ac

O projektu

Partnerství s ČSOB na zpracování bankovních dokladů trvá od roku 2008. Zpočátku bylo nutno zanalyzovat, jak celý proces zpracování dokladů probíhá. Klient na přepážce podává vyplněný doklad, ten je naskenován a uložen do databáze. Ergotep vzdáleně provádí kontrolu údajů uvedených na dokladu, opravujeme chyby způsobené při automatickém vyhodnocení.

utvarime 2

Co zajišťujeme

  • vzdálené připojení ke vzdálenému serveru pomocí technologie RDP
  • korekci platebních dokladů
  • kontrolu položek naskenovaného dokladu
    • bezhotovostní platební příkazy (složenky) podané na přepážkách České pošty
    • strukturované platební příkazy ČSOB
    • nestrukturované platební příkazy ČSOB
  • kontrolu položek naskenovaného dokladu (účty plátce a příjemce, částky a data splatnosti, variabilního, specifického a konstantního symbolu)

Benefity

  • zpracujeme pro vás bankovní doklady ve vašich aplikacích dle vašich požadavků
  • provedeme korekce a verifikace uvedených dokladů
  • u nás nemusíme mít instalované žádné aplikace
  • s naší pomocí uspoříte náklady a čas
  • využitím našich služeb čerpáte náhradní plnění
Klient ČSOB, a.s.
Termín realizace 2008 - současnost
Se společností Ergotep spolupracujeme řadu let. Napomáhá nám s novými projekty v oblasti obchodu, CSR aktivit a věrnostních programů. Byli a jsou pro nás nejen dodavatelem, ale především spolehlivým partnerem, který pomáhá nejen našemu businessu, ale také v komunikaci s našimi klienty.

Blanka Pellantová
výkonný manažer nákupu majetku a služeb - ČSOB, a.s.

32 milionů bankovních dokladů

jsme zpracovali celkem od začátku naší spolupráce

1.300.000 dokladů

zpracujeme za rok

10.000 dokladů

zpracujeme každý den

2 %

z veškerých pracovních příkazů ČSOB

zpracujeme u nás