CZ

Pro Váš byznys nabízíme call služby včetně provozu zelené linky. Se zelenou linkou snížíte náklady na oslovení svých zákazníků. Když budou shánět informace o některém z Vašich produktů nebo služeb, dovolají se Vám z celé republiky zdarma. Je to jeden z nejefektivnějších nástrojů přímé komunikace se zákazníkem. Ušetříte nejen vlastní prostory, ale i peníze na mzdách zaměstnanců. Přizpůsobíme se Vám a Vašim požadavkům.

Co zajišťujeme

  • Provoz call centra s nabídkou kompletní zákaznické péče
  • Provoz zelené linky – on-line telefonická i písemná podpora, základní informace o produktech i službách, servisních střediscích, kontaktní údaje, aktuální akce, nabídka a promo
  • Odbavení telefonických objednávek z e-shopů
  • Telemarketingové kampaně a průzkum trhu
  • Teleupdating – aktualizace databází
  • Monitoring hovorů pro případ řešení problémů
  • Komfortní servis pro vaše zákazníky zdarma
  • Tvorba a udržování osobních vazeb mezi vaší značkou a vašimi zákazníky

7 důvodů pro vás

  • veškeré služby v režimu náhradního plnění
  • efekt na řízení cashflow
  • uvolnění lidských, prostorových i finančních zdrojů
  • flexibilita, rychlost a efektivita při komunikaci se zákazníkem
  • snazší a přesnější plánování marketingu
  • ziskovost a návratnost vašich investic

Na obsahu této stránky pracujeme.

Kromě již fungujícího projektu značkového elektronického obchodu společnosti Tescoma otevíráme prodejní centra této firmy, ve kterých najde práci řada OZP.

Dne 22. září 2016, Svaz českých a moravských výrobních družstev zveřejnil článek - Úspěch družstev v soutěži Firma roku 2016.

Dne 19. října 2016, Asociace zaměstnavatelů zdravotně postižených zveřejnila článek - Ocenění členů AZZP ČR.

Strana 47 z 94