CZ

Místa máme dost

Vaše zboží bude pod jednou střechou, přehledně a pečlivě uskladněné. O zboží máte přehled a 100% kontrolu. Dopřejte si dostatek času pro obchod a marketing, skladování a distribuci přenechte nám.

Řešení na klíč

Tvoříme vyladěné e-shopy, podle vašeho gusta. Zajišťujeme vše, co si v dnešní době e-commerce žádá. Přizpůsobíme se v jakékoliv situaci. Prodávejte produkty s úsměvem a bez starostí. Věnujte se v klidu obchodním záležitostem a odpovědnost za chod nechte na nás, protože pevný základ je pro růst firmy ten zásadní.

Všeobecné zásady

  • 1
    Poskytujeme služby a vystupujeme tak, abychom vždy zachovali dobré jméno firmy a našich klientů.
  • 2
    Respektujeme lidi a prostředí kolem nás.
  • 3
    Chováme se zodpovědně vůči společnosti a snažíme se přispívat k rozvoji svého okolí.
  • 4
    Podporujeme charitativní a vzdělávací aktivity a veřejně prospěšnou činnost.
  • 5
    Chráníme svou nezávislost, řídíme se zákonnými normami a předpisy platnými v ČR a v zemích, kde podnikáme.
  • 6
    Obecně prospěšným cílem firmy je vytvářet vhodná pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením, rozvíjet jejich profesní potenciál, zvyšovat prestiž práce osob se zdravotním postižením, naplňovat principy sociálního podniku a zvyšovat povědomí veřejnosti o přínosech sociální ekonomiky.
  • 7
    Vytváříme pracovní příležitosti pro osoby znevýhodněné na trhu práce a k tomu jim poskytujeme přiměřenou pracovní podporu.

Zaměstnanecké vztahy

Pro firmu Ergotep, d. i. má klíčový význam pevný vztah se zaměstnanci, jehož základem je vzájemná úcta a důstojnost.

  • 1
    Poskytujeme bezpečné a zdravé prostředí a stále usilujeme o jeho zlepšování.
  • 2
    Nepřipouštíme žádnou diskriminaci či obtěžování.
  • 3
    Ceníme si různorodosti našich zaměstnanců a považujeme ji za výhodu, kterou je nutné podporovat, rozšiřovat a efektivně využívat.
  • 4
    Zaměstnancům poskytujeme možnost, aby mohli vznášet oprávněné obavy a stížnosti svému nadřízenému, který zajistí řádné přezkoumání a vhodnou nápravu bez jakýchkoli postihů.
  • 5
    Dáváme svým zaměstnancům možnosti vzdělávání a školení, které podporují jejich odborný růst a budoucí plány pracovního rozvoje.
  • 6
    Zaměstnanci jednají s ostatními s taktem a pochopením.
  • 7
    Respektujeme důvěrné informace a zachováváme obchodní tajemství.
  • 8
    Nezneužíváme neveřejné informace.

Chování na našem trhu

  • 1
    Respektujeme dohodnuté smluvní podmínky.
  • 2
    S klienty a obchodními partnery jednáme vždy s respektem, čestně a zdvořile.
  • 3
    Nenabízíme jakékoli platby či odměny osobám nebo subjektům s cílem získat či udržet si obchodní výhody či příležitosti.
  • 4
    Nepřijímáme žádné nepatřičné platby nebo odměny, které by přiměly firmu jednat v rozporu se svými stanovenými povinnostmi.
  • 5
    Všechny finanční transakce jsou zahrnuty v účetnictví.
  • 6
    Dodržujeme platební morálku.
  • 7
    Naše IT postupy mají kontrolní a bezpečnostní prvky, které zajistí dostatečnou ochranu údajů našich zákazníků.

Životní prostředí

  • 1
    Neustále zlepšujeme pracovní procesy, plány, školení, tak aby nezasahovaly negativně do životního prostředí.
  • 2
    Do procesu environmentálního řízení zapojujeme své pracovníky, partnery a dotčené strany.
  • 3
    Usilujeme o to, aby škodlivé dopady z naší činnosti na životní prostředí byly co nejmenší.

Nabytí účinnosti v Proseči 18. 1. 2016

Etický kodex v PDF 

Stojíme u kormidla českého sociálního podnikání

Již 19 let máme dost energie, nadšení a vůle být v čele a dotáhnout věci do konce.

Zaměstnáváte osoby se zdravotním postižením (OZP)? Potřebujete efektivně řídit lidské zdroje? Zlepšit kondici vašeho sociálního podnikání?

Poradíme Vám

  • Jak zaměstnávat OZP a zavést efektivnější řízení lidských zdrojů (sociální personalistiku)
  • Jak se vyznat ve složité a stále se měnící legislativě
  • Jak založit a rozvíjet sociální firmu
  • Jak komunikovat s obchodními partnery
  • Jak sestavit business plán
poradenstvi 1poradenstvi 2

Ukážeme Vám

Jak zvýšit kvalifikaci a odbornost vašich zaměstnanců a lépe porozumět světu sociálního podnikání. Vzdělávací centrum Ergoeduka má pro Vás připravenou ucelenou řadu vzdělávacích kurzů. V nabídce jsou i programy pro manažery sociálních firem nebo pedagogy působící v oblasti vzdělávání zdravotně postižených. Z aktuální nabídky vyberete

1
Sociální podnikání
2
Personalistiku sociálních firem
3
Základy komunikace společenské odpovědnosti z pohledu poskytovatele
4
Legislativu se zaměřením na zaměstnávání OZP
5
Manažerskou akademii sociálního podnikání

Strana 3 z 88