CZ

Jste majitelem úspěšné české firmy a přemýšlíte o nových obchodních příležitostech pro vaši značku? Chystáte se expandovat do dalších regionů ČR a hledáte frančízingového partnera, který zajistí fungování vašich poboček? Rádi byste ušetřili čas při vytváření know-how a výběru nezbytných technologií? Víme jak na to, zavolejte nám a získejte tak náskok před konkurencí.

Co vám nabízíme

  • zkušenosti z provozu a výstavby sítě maloobchodních prodejen po celé ČR
  • vlastní řízení lidských zdrojů, zpracování mzdové, účetní i skladové evidence
  • on-line podnikový informační systém s integrovaným pokladním terminálem
  • zavedený proces vzdělávání zaměstnanců včetně integrace OZP pracovníků

Jaké to má výhody

  • nezačínáte od nuly, ale již s funkčním řešením bez “dětských nemocí”
  • odpadne vám starost o širokou agendu spojenou s provozem MO jednotky
  • máte stálý dohled nad hospodařením každé prodejny včetně skladových zásob a podrobného finančního reportingu
  • získáte kvalifikované pracovníky absolvující kurz prodejních dovedností a s odbornou znalostí vašeho zboží

Přinášíme unikátní možnost, jak zviditelnit váš produkt, zvýšit jeho prodejnost, pochválit za úspěšný výkon vašeho zaměstnance. Odměňte svého klienta za jeho věrnost. Dlouholetou praxí a předáním našich zkušeností, jak motivovat, získáte nástroj, který usnadní váš další rozvoj. Zajistíme, jak aplikaci, tak samotný provoz platformy.

Jaké to má výhody

  • řešení motivačního programu pro zaměstnance nebo věrnostního programu navrhneme, zprocesujeme a zajistíme až do vlastní realizace
  • poskytneme vám i vašim klientům či zaměstnancům nepřetržitou podporu 7 dní v týdnu
  • u produktů, které budou odměnou, garantujeme dostupnost v čase on-line
  • nestaráte se o to, jak odměnu sehnat a doručit do správných rukou
  • řídíte si objem prostředků, který chcete vynaložit do motivace či odměn
  • umíme pracovat s jednotlivcem
  • přes motivaci můžeme i vzdělávat např. v produktových znalostech
  • získáte analytický nástroj

Co umíme

  • vlastní řešení motivačního programu pro zaměstnance zajistíme od návrhu až po doručení dárku koncovému klientovi
  • poskytneme veškeré výstupy, které umožní analytickou činnost
  • zajistíme administraci obsahu webu i produktového katalogu
  • doručíme flashku i americkou lednici nebo zahradní traktor

Proč od nás

  • máme dlouholeté zkušenosti s velkými projekty významných partnerů
  • našimi sklady projdou dva mil. ks zboží, které může být právě pro vaše klienty nebo zaměstnance
  • katalog odměn naplníme zajímavým a kvalitním sortimentem
  • na veškeré služby od nás se vztahuje možnost čerpat náhradní plnění

Reference

  • bonusová soutěž pro zaměstnance České pošty
  • věrnostní program pro klienty Poštovní spořitelny

Chtěli byste ušetřit při realizaci vašich činností nejenom prostory, ale i své personální zdroje? Nabízíme možnost vzdáleného zpracování dodaných dokumentů, jejich zadávání do interních systémů a další zpracování dle interních procesů vaší firmy přímo od nás.

Jaké to má výhody

  • on-line zpracování dat
  • nemusíte investovat do vlastních pracovníků
  • nepotřebujete vlastní hardware
  • neřešíte provoz vlastních prostor
  • pracujeme přímo ve vašich aplikacích bez nutnosti jejich instalace do vašeho prostředí

Co umíme

  • zpracování bezhotovostních bankovních příkazů k úhradě (složenky a boxové příkazy)
  • zpracování ručně vyplněných dokumentů (věrnostních karet, tipovacích lístků apod.) a jejich následné zadání do systému
  • zpracování osobních údajů do databáze
  • direct marketing dopisů, letáků a jiných tiskovin dle požadavků zákazníka

Proč od nás

  • uspoříte náklady
  • ušetříte čas
  • vyřešíte náhradní plnění
  • využijete efektivní práce přes vzdálené zabezpečené připojení

Přenechte logistiku distribuce a skladování specialistovi. Máte již dosluhující platformu pro svůj e-shop, která neskýtá moderní možnosti, jak oslovit zákazníka? Jak vyhledat do 20 sekund požadované zboží? Zatěžuje vás administrace produktů i e-shopu samotného? Jsme tu pro vás.

Proč od nás

  • v našem týmu je téměř 70 zkušených OZP pracovníků, kteří se pravidelně věnují zajištění kompletního provozu e-shopu
  • disponujeme skladovacími prostory
  • náš systém je připraven, nic není třeba vyvíjet
  • umíme se přizpůsobit požadavkům trhu tzn. navýšení kapacit v období podzimu a Vánoc
  • umíme dát jednu z nejlepších cen dopravy nebo vlastní expresní dopravu
  • podporujeme prodej, provozujeme tzv. Zelenou telefonickou linku a on-line chaty
  • vychováváme produktové specialisty
  • ušetříte náklady na zřízení e-shopu a vybudování celého logistického procesu

Co získáte

  • již hotové řešení pro váš e-shop na www.elasti.cr
  • vybudovaný tým, který zajistí vše potřebné
  • hotový systém, který neustále přizpůsobujeme moderním trendům
  • pozitivní hodnocení zákazníků

Co umíme

  • doručíme zboží následující den od objednání zákazníka
  • obchodujeme na trhu v České republice, Polsku a Slovensku

V životě i v podnikání hledáme ta nejlepší partnerství

V České republice Ergotep poskytuje vzdělání a poradenské služby stovkám předních českých společností z veřejného, neziskového i byznysového sektoru. Partnerům nabízí dlouhodobě vysoký komfort spolupráce a kvalitní byznys.

Obchodní partneři

albi
aquapalace
bpk
campingaz
compos
cedok
ceska posta
csob
dilo
dkv elektro
dpd
drevovyroba otradov
fast
hame
highlandsport
konica minolta
mironet
mlada fronta dnes
moravska ustredan brno
neratov
nph
o2
ppl
sante
skos
templarske sklepy
tescoma
trifox
truhlarstvi cermak
truhlarstvi nadrchal
unet
vileda
vivantis
vivantis

Společenští partneři

NFOZP
ekomonitor
konto bariery
nadace olgy havlove
janske lazne
scmvd
ssfr
mastale
urad prace

Strana 59 z 94