Fulfillment pro e-shopy - zákaznický servis

Projekt e-shopu Raeda byl ukončen

Pro podporu zakoupených produktů kontaktujte prosím Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo vyplňte kontaktní formulář níže.

Projekt e-shopu Hamé byl ukončen

Pro podporu zakoupených produktů kontaktujte prosím Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo vyplňte kontaktní formulář níže.

Profesionálně. Kreativně. Pro vás.

V rámci rozšiřování portfolia činností Ergotepu vám nabízíme servis a opravy zahradní techniky, aby se vaše zahrada pyšnila kvalitní úpravou. Naše praxe = vaše jistota, že budete mít vždy k dispozici spolehlivé pomocníky.

Vlastníte e-shop od Shoptetu? Potom jste na správném místě. Spolupracujeme se společností Shoptet, jedním z největších poskytovatelů e-shopů v republice. Chceme, aby vaše podnikání bylo co nejjednodušší, proto jsme společně vytvořili doplněk, který spojuje bezstarostnou administrativu skladového hospodářství a fulfillment jako takový. Zajistíme veškerý proces od přijetí objednávky po dodání zboží ke koncovému zákazníkovi. Mějte vše pod kontrolou a na jednom místě.

Jaké jsou vlastnosti doplňku?

Potřebujete se soustředit na váš byznys a zdokonalovat svůj podnikatelský záměr? Poskytneme vám potřebný čas a uvolníme ruce. Doplněk umožňuje automaticky stahovat objednávky. Synchronizuje naše skladové zásoby s vaším e-shopem od Shoptetu. Vše budete mít přehledně pod kontrolou.

Jak doplněk aktivovat?

Pokud se vám doplněk zamlouvá, můžete si ho objednat na našich webových stránkách Shoptetu, kde se dozvíte veškeré informace.

Dle smluvního ceníku: cena/mj
Náklady na dopravu (Česká pošta, GLS, Zásilkovna, DPD,…) 0
Distribuce = naskladnění, vyskladnění, zabalení, odeslání za balík 65 Kč
Obalový materiál za balík 20 Kč
Skladování paletových míst za měsíc, 1 umístění 160 Kč
Skladování regálových míst za měsíc, 1 umístění 45 Kč
Zpracování reklamací, 1 ks 200 Kč

V čem vynikáme

Stovky zodpovězených dotazů denně
4 dny v průměru na vyřízení reklamace
Náhradní plnění
Kontrola kvality produktů
Celý proces máte pod kontrolou
Tisíce vyřízených emailů

Hlavní činnosti

Zpracování objednávky
Aktivní komunikace se zákazníkem
Řešení reklamací
Úzká spolupráce s logistikou
Analýza prodeje
Administrace e-shopu
Zakaznicky Servis
Zakaznicky Servis1
Zakaznicky Servis2
Zakaznicky Servis 3

Kontaktujte nás   Domluvit si schůzku

Navazující služby