Fulfillment pro e-shopy - zákaznický servis

Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta
Pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnost a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění.
  • zajištění nácviku klienta v pracovní činnosti, kterou bude zvládat
  • úpravu pracovního a domácího prostředí
  • nácvik samostatného pohybu po pracovišti
  • nácvik obsluhy běžných přístrojů v kuchyňkách
  • nácvik úklidu na pracovišti
  • seznámení s běžnými úřady, nácvik vyplňování úředních dokumentů, záležitosti související s invalidním důchodem, registrace a služby Úřadu práce, banka – zakládání a využívání účtu
  • nácvik postupu při podpisu pracovní smlouvy u zaměstnavatele

V čem vynikáme

Stovky zodpovězených dotazů denně
4 dny v průměru na vyřízení reklamace
Náhradní plnění
Kontrola kvality produktů
Celý proces máte pod kontrolou
Tisíce vyřízených emailů

Hlavní činnosti

Zpracování objednávky
Aktivní komunikace se zákazníkem
Řešení reklamací
Úzká spolupráce s logistikou
Analýza prodeje
Administrace e-shopu
Zakaznicky Servis
Zakaznicky Servis1
Zakaznicky Servis2
Zakaznicky Servis 3

Kontaktujte nás   Domluvit si schůzku

Navazující služby