Služby

Zaměstnávání OZP je ze zákona povinné

Má vaše firma více jak 25 zaměstnanců? Potom jste zákonem povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, a to v průměru 4 % z celkového počtu zaměstnanců.

Jste majitelem úspěšné české firmy a přemýšlíte o nových obchodních příležitostech pro vaši značku? Chystáte se expandovat do dalších regionů ČR a hledáte frančízingového partnera, který zajistí fungování vašich poboček? Rádi byste ušetřili čas při vytváření know-how a výběru nezbytných technologií? Víme jak na to, zavolejte nám a získejte tak náskok před konkurencí.

Co vám nabízíme

  • zkušenosti z provozu a výstavby sítě maloobchodních prodejen po celé ČR
  • vlastní řízení lidských zdrojů, zpracování mzdové, účetní i skladové evidence
  • on-line podnikový informační systém s integrovaným pokladním terminálem
  • zavedený proces vzdělávání zaměstnanců včetně integrace OZP pracovníků

Jaké to má výhody

  • nezačínáte od nuly, ale již s funkčním řešením bez “dětských nemocí”
  • odpadne vám starost o širokou agendu spojenou s provozem MO jednotky
  • máte stálý dohled nad hospodařením každé prodejny včetně skladových zásob a podrobného finančního reportingu
  • získáte kvalifikované pracovníky absolvující kurz prodejních dovedností a s odbornou znalostí vašeho zboží

Přinášíme unikátní možnost, jak zviditelnit váš produkt, zvýšit jeho prodejnost, pochválit za úspěšný výkon vašeho zaměstnance. Odměňte svého klienta za jeho věrnost. Dlouholetou praxí a předáním našich zkušeností, jak motivovat, získáte nástroj, který usnadní váš další rozvoj. Zajistíme, jak aplikaci, tak samotný provoz platformy.

Jaké to má výhody

  • řešení motivačního programu pro zaměstnance nebo věrnostního programu navrhneme, zprocesujeme a zajistíme až do vlastní realizace
  • poskytneme vám i vašim klientům či zaměstnancům nepřetržitou podporu 7 dní v týdnu
  • u produktů, které budou odměnou, garantujeme dostupnost v čase on-line
  • nestaráte se o to, jak odměnu sehnat a doručit do správných rukou
  • řídíte si objem prostředků, který chcete vynaložit do motivace či odměn
  • umíme pracovat s jednotlivcem
  • přes motivaci můžeme i vzdělávat např. v produktových znalostech
  • získáte analytický nástroj

Co umíme

  • vlastní řešení motivačního programu pro zaměstnance zajistíme od návrhu až po doručení dárku koncovému klientovi
  • poskytneme veškeré výstupy, které umožní analytickou činnost
  • zajistíme administraci obsahu webu i produktového katalogu
  • doručíme flashku i americkou lednici nebo zahradní traktor

Proč od nás

  • máme dlouholeté zkušenosti s velkými projekty významných partnerů
  • našimi sklady projdou dva mil. ks zboží, které může být právě pro vaše klienty nebo zaměstnance
  • katalog odměn naplníme zajímavým a kvalitním sortimentem
  • na veškeré služby od nás se vztahuje možnost čerpat náhradní plnění

Reference

  • bonusová soutěž pro zaměstnance České pošty
  • věrnostní program pro klienty Poštovní spořitelny

Chtěli byste ušetřit při realizaci vašich činností nejenom prostory, ale i své personální zdroje? Nabízíme možnost vzdáleného zpracování dodaných dokumentů, jejich zadávání do interních systémů a další zpracování dle interních procesů vaší firmy přímo od nás.

Jaké to má výhody

  • on-line zpracování dat
  • nemusíte investovat do vlastních pracovníků
  • nepotřebujete vlastní hardware
  • neřešíte provoz vlastních prostor
  • pracujeme přímo ve vašich aplikacích bez nutnosti jejich instalace do vašeho prostředí

Co umíme

  • zpracování bezhotovostních bankovních příkazů k úhradě (složenky a boxové příkazy)
  • zpracování ručně vyplněných dokumentů (věrnostních karet, tipovacích lístků apod.) a jejich následné zadání do systému
  • zpracování osobních údajů do databáze
  • direct marketing dopisů, letáků a jiných tiskovin dle požadavků zákazníka

Proč od nás

  • uspoříte náklady
  • ušetříte čas
  • vyřešíte náhradní plnění
  • využijete efektivní práce přes vzdálené zabezpečené připojení

Přenechte logistiku distribuce a skladování specialistovi. Máte již dosluhující platformu pro svůj e-shop, která neskýtá moderní možnosti, jak oslovit zákazníka? Jak vyhledat do 20 sekund požadované zboží? Zatěžuje vás administrace produktů i e-shopu samotného? Jsme tu pro vás.

Proč od nás

  • v našem týmu je téměř 70 zkušených OZP pracovníků, kteří se pravidelně věnují zajištění kompletního provozu e-shopu
  • disponujeme skladovacími prostory
  • náš systém je připraven, nic není třeba vyvíjet
  • umíme se přizpůsobit požadavkům trhu tzn. navýšení kapacit v období podzimu a Vánoc
  • umíme dát jednu z nejlepších cen dopravy nebo vlastní expresní dopravu
  • podporujeme prodej, provozujeme tzv. Zelenou telefonickou linku a on-line chaty
  • vychováváme produktové specialisty
  • ušetříte náklady na zřízení e-shopu a vybudování celého logistického procesu

Co získáte

  • již hotové řešení pro váš e-shop na www.elasti.cr
  • vybudovaný tým, který zajistí vše potřebné
  • hotový systém, který neustále přizpůsobujeme moderním trendům
  • pozitivní hodnocení zákazníků

Co umíme

  • doručíme zboží následující den od objednání zákazníka
  • obchodujeme na trhu v České republice, Polsku a Slovensku

Strana 4 z 4