Služby

Pro Váš byznys nabízíme call služby včetně provozu zelené linky. Se zelenou linkou snížíte náklady na oslovení svých zákazníků. Když budou shánět informace o některém z Vašich produktů nebo služeb, dovolají se Vám z celé republiky zdarma. Je to jeden z nejefektivnějších nástrojů přímé komunikace se zákazníkem. Ušetříte nejen vlastní prostory, ale i peníze na mzdách zaměstnanců. Přizpůsobíme se Vám a Vašim požadavkům.

Co zajišťujeme

  • Provoz call centra s nabídkou kompletní zákaznické péče
  • Provoz zelené linky – on-line telefonická i písemná podpora, základní informace o produktech i službách, servisních střediscích, kontaktní údaje, aktuální akce, nabídka a promo
  • Odbavení telefonických objednávek z e-shopů
  • Telemarketingové kampaně a průzkum trhu
  • Teleupdating – aktualizace databází
  • Monitoring hovorů pro případ řešení problémů
  • Komfortní servis pro vaše zákazníky zdarma
  • Tvorba a udržování osobních vazeb mezi vaší značkou a vašimi zákazníky

7 důvodů pro vás

  • veškeré služby v režimu náhradního plnění
  • efekt na řízení cashflow
  • uvolnění lidských, prostorových i finančních zdrojů
  • flexibilita, rychlost a efektivita při komunikaci se zákazníkem
  • snazší a přesnější plánování marketingu
  • ziskovost a návratnost vašich investic

Na obsahu této stránky pracujeme.

Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta

Strana 3 z 5