Fulfillment - skladování a distribuce

Nahlédněte do srdce Ergotepu

Hanka vás seznámí s celým procesem skladování a distribuce.

Chceme vás do týmu

Máte elán a odhodlání? Staňte se součástí našeho týmu ERGOTEP, družstva invalidů. Jsme moderní integrační podnik, lídr v sociálním podnikání v ČR, který pomáhá osobám se zdravotním postižením s integrací na chráněný trh práce.

Pozice je určena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením

Jaká bude vaše náplň práce?

  • testování bankovní aplikace podle určených postupů
  • zadávání údajů do interních systémů banky
  • práce s kancelářskou technikou (PC, mobilní telefon)
  • práce v bankovních aplikacích v PC a mobilním prostředí
  • práce s dokumenty

Co od vás očekáváme?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • dobrá znalost práce na PC
  • spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, pečlivost
  • ochotu vzdělávat se a rozvíjet
  • trestní bezúhonnost

Co vám nabízíme?

  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • možnost zkráceného úvazku
  • možnost dalšího vzdělávání
  • možnost rychlého profesního růstu
  • vstupní školení a trvalou podporu nejen v začátcích
  • měsíční motivační odměna

Doplňující informace

Pozice: Pracovník/pracovnice v administrativě
Zaměstnavatel: ERGOTEP, družstvo
Místo pracoviště: Zábořská 93, 539 44 Proseč
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Pracovní úvazek: Zkrácený, možnost plného
Nástup: dohodou

Chceme vás do týmu

Jsme obchodním partnerem CERVA GROUP, a právě díky této vzájemné spolupráci rozšiřujeme síť kamenných prodejen po celé České republice.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Jste nakloněni novým vychytávkám, které usnadní a zabezpečí práci budoucím klientům? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří rozvoj české značky CERVA, která již 30 let chrání vaše zdraví. Značka CERVA nabízí osobní ochranné pomůcky nejen pro firmy a živnostníky. V současné době je to i volnočasové oblečení a další atraktivní a inovativní produkty.
Naše spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.

Pozice je určena pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením.

Co budete mít na starosti?

  • prodej OOPP a péči o zákazníka
  • stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • dohled nad tím, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou
  • příjem zboží a vše s tím související, obsluhu pokladny a PC

Něco na oplátku od nás

  • hlavní pracovní poměr
  • zkrácený úvazek je pro nás samozřejmostí
  • základní mzda + odměny, které závisí na vaší šikovnosti
  • motivační odměna
  • sleva na produkty v rámci firemních benefitů ERGOTEPU
  • pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • čistý trestní rejstřík
  • dobré vystupování

Doplňující informace

Název pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: Chrudim (místo pracoviště – Retail PARK TESCO, Dr. Milady Horákové 11, 537 01 Chrudim)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY a právě díky této vzájemné spolupráci vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem. Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.

Co budete mít na starosti?

  • Péči o zákazníka
  • Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
  • Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
  • Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou

Něco na oplátku od nás

  • Dohoda o provedení práce/ dohoda o provedení činnosti
  • Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
  • Rodinné prostředí

Vezměte si s sebou…

  • Pozitivní náladu a chuť komunikovat
  • Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
  • Čistý rejstřík
  • Důležité je vystupování

Doplňující informace

Pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: Plzeň (místo pracoviště – OC Olympia Písecká 972/1, 326 00 Plzeň)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce, dohoda o provedení činnosti
Pracovní úvazek: zkrácený

Chceme vás do týmu

Hledáme nadšeného IT technika, který se nezalekne žádné technologické výzvy. Přidejte se k našemu týmu a pomáhejte nám zajišťovat a udržovat plynulý chod firemní IT infrastruktury. Čeká vás zázemí moderních technologií, příležitost k profesnímu růstu a kolektiv, kde si vzájemně pomáháme.

Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením (OZP).

Čemu se budete věnovat:

  • Instalace, konfigurace a správa firemního hardwaru (počítače, notebooky, mobilní telefony, tiskárny, mobilní terminály)
  • Administrace interních systémů, správa uživatelských účtů, vedení skladové evidence HW a SW licencí
  • Správa vnitřní LAN sítě a bezdrátových přístupových bodů
  • Technická podpora a řešení požadavků uživatelů (HW/SW)
  • Podpora a údržba maloobchodní sítě

Jaké dovednosti a znalosti hledáme:

  • Proaktivní a samostatný přístup, zodpovědnost a spolehlivost
  • Znalost serverových prostředí (MS Windows Server, Linux) a virtualizačních řešení
  • Znalost instalace a správy Windows 11
  • Orientaci v síťových prvcích a síťové infrastruktuře
  • Dobrou znalost hardwaru
  • Přehled v Google prostředí (zejména Google Workspace výhodou)
  • Zkušenosti s IT bezpečností (firewally, routing, antiviry) a orientaci na trhu HW/SW výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Pozice je vhodná pro absolventy střední školy

Co nabízíme:

  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr, zkušební doba dle naší dohody
  • Přátelský tým, kde si lidé vzájemně pomáhají
  • Stabilní zázemí úspěšného družstva v holdingové struktuře
  • Práce s moderními technologiemi, realizace stálého rozvoje a vývoje
  • Firemní notebook a telefon i k osobnímu použití
  • Využívání referenčních vozidel pro služební účely
  • Odpovídající finanční ohodnocení (KPI cíle s odměňováním) a firemní benefity

Pokud hledáte příležitost, kde můžete uplatnit své dovednosti, učit se nové věci a posouvat se dál, pošlete nám svůj životopis a ideálně i motivační dopis. Těšíme se na spolupráci.

Doplňující informace

Místo výkonu práce: Proseč
Nástup: ihned / dle dohody
Úvazek: plný, možnost zkráceného úvazku
Nejnižší dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Máte odvahu jít do zcela nových věcí a rádi přijímáte nové výzvy ve svém profesním i osobním životě? Pak jste právě tím, kdo schází v týmu správných lidí u nás v Ergotepu. Rádi se podělíme o Vaše dosavadní zkušenosti a zároveň nabízíme možnost zdokonalovat se ve všech aspektech.

Jsme sociální firma sídlící v malebné Proseči, jež si zakládá na rodinném přístupu i preciznosti práce. Před 15 lety jsme vykročili na pole sociálního podnikání a za ten dlouhý čas jsme urazili i stejně dlouhou a velmi plodnou cestu.

Velké projekty v pohodové atmosféře

Najdete mezi námi spoustu zaměstnanců, pro něž dokážeme zajistit vhodná pracovní a velice příjemná místa pro osoby se zdravotním postižením. Dnes si procházíme dynamickým vývojem, jež nám umožňuje rozšiřovat naše řady o další pohodové spolupracovníky, kteří nám pomohou rozvíjet celou škálu projektů a budovat nové.

Proto je nyní naším hlavním motorem úzká spolupráce se zlínskou společností Tescoma, jedním z největších a nejoblíbenějších producentů produktů pro dům a kuchyni na trhu. V Ergotepu se díky tomu specializujeme na kompletní proces cesty výrobků Tescoma - od pečlivého skladování až po distribuci. Zároveň jsme provozovatelem osmnácti poboček ve většině velkých měst a také v Proseči.

callcentrum

sklad

V Ergotepu mimo jiné spravujeme množství dalších projektů. Jsme pyšní na to, že můžeme být provozovatelem e-shopu i jiných významných firem - potravinářského giganta Hamé i známého výrobce úklidových pomůcek Vileda.

Nadšený a pohodový tým našich kolegyň a kolegů se stará o klienty na asistenčním centru, kde poskytujeme také služby zavedené banky ČSOB. Útvar schopných kodérů a programátorů vdechuje život webům několika úspěšných organizací a těší se na nové projekty.

Vzděláváme a motivujeme

Elán,oddanost, pozitivní přístup a vize do budoucna. To jsou vlastnosti a přednosti, jež nám už léta předávají naši zaměstnanci. Kousek od každého se snažíme předávat i současné společnosti, vše se prolíná také v projektech našeho zbrusu nového vzdělávacího centra Ergoeduka.

Jsme moc rádi za to, že můžeme pomáhat v návratu hendikepovaným lidem zpět mezi nás. A také proto, že nabité znalosti předáme i širší veřejnosti. Máme jasnou vizi. Chceme dál vzdělávat, předávat naše zkušenosti, integrovat a motivovat další osoby na jejich cestě směr úspěch.

Šikovných rukou a pohotových chytrých hlav není nikdy dost. Pro rozvoj naší firmy jsou zcela zásadní. Proto hledáme další schopné kolegy, kteří nás svou pílí a úsilím dokáží také v mnoha stránkách obohatit. Proto hledáme právě vás a těšíme se na spolupráci.

Hlavní výhody

K dispozici máme tisíce m²
Snížení nákladů
Nemusíte řešit pojištění skladů, zaměstnance, bezpečnost…
Zlepšení cash flow
Optimalizace procesů
Denně zabalíme v průměru tisíce balíků
Sklady Distribuce1
Sklady Distribuce2
Sklady Distribuce3
Sklady Distribuce4

Kontaktujte nás   Domluvit si schůzku

Reference

Ergotep je pro nás zárukou toho, že značka TESCOMA se bude dál rozvíjet. Tomáš Baťa pronesl: „dobrý obchod je takový, kde jsou spokojeni všichni zúčastnění.“ A přesně toto je ten případ.

Mgr. Miroslav Seidl
obchodní ředitel TESCOMA, s.r.o.

Společnost Ergotep zajištuje pro holding Hamé fullservisový provoz oficiálního e-shopu a to od naskladnění zboží, zpracování objednávky, zabalení až po distribuci a fakturaci konečným zákazníkům. Současně zprostředkovává zákaznický servis ve formě telefonické a e-mailové komunikace se zákazníky e-shopu. V neposlední řadě nám pomáhá s rozvojem e-shopové platformy.

Ing. Petr Ivan
specialista online marketingu Hamé, s. r. o.

Navazující služby