Fulfillment - e-shop na klíč

Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta
Pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnost a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění.
  • zajištění nácviku klienta v pracovní činnosti, kterou bude zvládat
  • úpravu pracovního a domácího prostředí
  • nácvik samostatného pohybu po pracovišti
  • nácvik obsluhy běžných přístrojů v kuchyňkách
  • nácvik úklidu na pracovišti
  • seznámení s běžnými úřady, nácvik vyplňování úředních dokumentů, záležitosti související s invalidním důchodem, registrace a služby Úřadu práce, banka – zakládání a využívání účtu
  • nácvik postupu při podpisu pracovní smlouvy u zaměstnavatele

Co nabízíme

B2B i B2C řešení - maximalizujeme prodeje
My se přizpůsobíme Vám - e-shop propojíme s vaším interním systémem
Expandujte - obchodujte bez hranic
Náhradní plnění - o krok napřed
Dlouholetá praxe - 18 let zkušeností
E-shopem to začíná - spolehlivý fulfillment

Kontaktujte nás   Domluvit si schůzku

Navazující služby

Reference

Firma Ergotep je pro nás již několik let spolehlivým partnerem v oblasti provozování našeho e-shopu. Spolupráce s nimi je pro nás velmi přínosná a odpovídá našemu očekávání, všichni zaměstnanci, s kterými spolupracujeme, jsou milí, vstřícní, ochotní, reagují promptně a jsou prostě odborníci na svém místě. Komunikace ze strany obchodu směrem k zákazníkům je perfektní, stejně jako kvalita a rychlost expedice realizovaných objednávek. Díky perfektnímu přístupu společnosti Ergotep se na náš e-shop zákazníci rádi a opakovaně vrací.

Ing. Jiří Krechler
marketing manager CZSK Vileda