Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

CZ

Všeobecné zásady

  • 1
    Poskytujeme služby a vystupujeme tak, abychom vždy zachovali dobré jméno firmy a našich klientů.Poskytujeme služby a vystupujeme tak, abychom vždy zachovali dobré jméno firmy a našich klientů.
  • 2
    Respektujeme lidi a prostředí kolem nás.
  • 3
    Chováme se zodpovědně vůči společnosti a snažíme se přispívat k rozvoji svého okolí.
  • 4
    Podporujeme charitativní a vzdělávací aktivity a veřejně prospěšnou činnost.
  • 5
    Chráníme svou nezávislost, řídíme se zákonnými normami a předpisy platnými v ČR a v zemích, kde podnikáme.
  • 6
    Obecně prospěšným cílem firmy je vytvářet vhodná pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením, rozvíjet jejich profesní potenciál, zvyšovat prestiž práce osob se zdravotním postižením, naplňovat principy sociálního podniku a zvyšovat povědomí veřejnosti o přínosech sociální ekonomiky.
  • 7
    Vytváříme pracovní příležitosti pro osoby znevýhodněné na trhu práce a k tomu jim poskytujeme přiměřenou pracovní podporu.

Zaměstnanecké vztahy

Pro firmu Ergotep, d. i. má klíčový význam pevný vztah se zaměstnanci, jehož základem je vzájemná úcta a důstojnost.

  • 1
    Poskytujeme bezpečné a zdravé prostředí a stále usilujeme o jeho zlepšování.
  • 2
    Nepřipouštíme žádnou diskriminaci či obtěžování.
  • 3
    Ceníme si různorodosti našich zaměstnanců a považujeme ji za výhodu, kterou je nutné podporovat, rozšiřovat a efektivně využívat.
  • 4
    Zaměstnancům poskytujeme možnost, aby mohli vznášet oprávněné obavy a stížnosti svému nadřízenému, který zajistí řádné přezkoumání a vhodnou nápravu bez jakýchkoli postihů.
  • 5
    Dáváme svým zaměstnancům možnosti vzdělávání a školení, které podporují jejich odborný růst a budoucí plány pracovního rozvoje.
  • 6
    Zaměstnanci jednají s ostatními s taktem a pochopením.
  • 7
    Respektujeme důvěrné informace a zachováváme obchodní tajemství.
  • 8
    Nezneužíváme neveřejné informace.

Chování na našem trhu

  • 1
    Respektujeme dohodnuté smluvní podmínky.
  • 2
    S klienty a obchodními partnery jednáme vždy s respektem, čestně a zdvořile.
  • 3
    Nenabízíme jakékoli platby či odměny osobám nebo subjektům s cílem získat či udržet si obchodní výhody či příležitosti.
  • 4
    Nepřijímáme žádné nepatřičné platby nebo odměny, které by přiměly firmu jednat v rozporu se svými stanovenými povinnostmi.
  • 5
    Všechny finanční transakce jsou zahrnuty v účetnictví.
  • 6
    Dodržujeme platební morálku.
  • 7
    Naše IT postupy mají kontrolní a bezpečnostní prvky, které zajistí dostatečnou ochranu údajů našich zákazníků.

Životní prostředí

  • 1
    Neustále zlepšujeme pracovní procesy, plány, školení, tak aby nezasahovaly negativně do životního prostředí.
  • 2
    Do procesu environmentálního řízení zapojujeme své pracovníky, partnery a dotčené strany.
  • 3
    Usilujeme o to, aby škodlivé dopady z naší činnosti na životní prostředí byly co nejmenší.

Nabytí účinnosti v Proseči 18. 1. 2016

Etický kodex v PDF 

Stojíme u kormidla českého sociálního podnikání

Více jak 15 let máme dost energie, nadšení a vůle být v čele a dotáhnout věci do konce.

Zaměstnáváte osoby se zdravotním postižením (OZP)? Potřebujete efektivně řídit lidské zdroje? Zlepšit kondici vašeho sociálního podnikání?

Poradíme Vám

  • Jak zaměstnávat OZP a zavést efektivnější řízení lidských zdrojů (sociální personalistiku)
  • Jak se vyznat ve složité a stále se měnící legislativě
  • Jak založit a rozvíjet sociální firmu
  • Jak komunikovat s obchodními partnery
  • Jak sestavit business plán
poradenstvi 1poradenstvi 2

Ukážeme Vám

Jak zvýšit kvalifikaci a odbornost vašich zaměstnanců a lépe porozumět světu sociálního podnikání. Vzdělávací centrum Ergoeduka má pro Vás připravenou ucelenou řadu vzdělávacích kurzů. V nabídce jsou i programy pro manažery sociálních firem nebo pedagogy působící v oblasti vzdělávání zdravotně postižených. Z aktuální nabídky vyberete

1
Sociální podnikání
2
Personalistiku sociálních firem
3
Základy komunikace společenské odpovědnosti z pohledu poskytovatele
4
Legislativu se zaměřením na zaměstnávání OZP
5
Manažerskou akademii sociálního podnikání

Vezměte život do svých rukou!

V tréninkové domácnosti získáte nebo se zdokonalíte v dovednostech potřebných pro zvládání péče o vlastní osobu a další činnosti vedoucí k soběstačnosti a sociálnímu začlenění.

Co se naučíte?

Vaření

Naučíte se obsluhovat běžné i méně obvyklé kuchyňské spotřebiče, naučíte se nebo se zdokonalíte v pečení a vaření.

Nakupování a hospodaření

Pomůžeme vám s plánováním jídelníčku a jeho sestavením, včetně nákupu. Protože péče o domácnost něco stojí, je důležité umět dobře hospodařit s penězi.

Praní a žehlení

I péče o oblečení má svá úskalí a specifika, která je dobré znát. Můžete si natrénovat i obsluhu pračky, včetně třídění a žehlení prádla. Nácvik drobných oprav oděvů také není pro náš tým problém.

Úklid

Není na škodu zlepšit si dovednosti v úklidu domácnosti. Díky tréninku budete více soběstační a nezávislí na pomoci okolí.

Treninkovka 4627
Treninkovka 4680

Pomůžeme vám efektivně rozvinout vaše schopnosti

Díky tréninku v naší domácnosti se naučíte nové dovednosti a získáte nové životní zkušenosti. Posílíte vaše sebevědomí a samostatnost, abyste dokázali co nejvíce věcí zvládat sami bez cizí pomoci.

  • Budete soběstační a nezávislí.
  • Zvýšíte svou šanci uplatnit se na trhu práce.
  • Domácí práce se pro vás stanou hračkou.
  • Rozvinete své komunikační dovednosti.
  • Naučíte se efektivně nakládat s penězi.
  • Navážete nová přátelství a sociální vazby.

Kdo může tréninkovou domácnost navštěvovat

Klient Sociální služby-sociální rehabilitace Ergotep, družstvo invalidů, což je osoba s tělesným nebo jiným zdravotním postižením v nepříznivé sociální situaci.

  • občan ČR
  • věk 18-64 let
  • stabilizovaný zdravotní stav
  • region Pardubický kraj

Provozovatel

Provozovatelem tréninkové domácnosti je Sociální služba-sociální rehabilitace Ergotep, družstvo invalidů – organizace s registrovanou službou dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů na Krajském úřadě Pardubického kraje č. j. KrÚ 27308/2016/OSV.

Cena za poskytované služby

Aktivity v tréninkové domácnosti jsou poskytovány bezplatně.

Interiér

Interiér

Stylový interiér se pyšní krbem, kompletně vybavenou kuchyní, společenskou místností, hernou se stolním tenisem a 5 komfortními pokoji o celkové kapacitě 20 lůžek.

Exteriér

Exteriér

Exteriér nabízí rozlehlý prostor, v kterém naleznete velké a otevřené ohniště, pergolu s vlastní kuchyní, dětské a sportovní hřiště a spoustu dalších aktivit pro celoroční využití.

Wellness

Wellness

Vlastní wellness přímo v chalupě? Co víc si přát! Můžete se těšit na bazén s relaxačními lehátky, venkovní hydromasážní Jacuzzi/vířivku pro 6 osob s celoročním využitím a saunu s výhledem do přírody.

Objednat konzultaci ZDARMA
 
 
Přijeďte k nám, rádi vás poznáme a možnosti spolupráce probereme osobně
v Praze nebo u nás v Proseči
  • Jak jsme zavedli  sociální podnikání v Neratově
  • Jak jsme zavedli sociální podnikání v Otradově
 
poradenstvi

Navštivte Poradenské centrum sociálního podnikání v Praze

Ergotep, d.i. - Palác YMCA, s.r.o.
          Na Poříčí 12, Praha 1, 110 00
Otevírací doba: středa 15:00 - 17:00
email: machotka.k@ergotep.cz

Kolik poradenství stojí

Aby vám konzultace přinesly potřebný účinek a posunuly vaše podnikání i aktivity společenské odpovědnosti správným směrem, potřebujeme vaši firmu trochu poznat. Společně probereme, jak vám dokážeme pomoci a podle toho předložíme cenovou nabídku a rozsah poradenství. Na poradenské služby lze čerpat náhradní plnění.

      (+420) 469 660 912
     info@ergotep.cz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení dotazu.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.