Vedle růstu společenských projektů dává Ergotep důraz na rozvoj spolupráce se svými obchodními partnery. Jde především o vzestup e-shopového a logistického řešení pro společnosti Tescoma, s.r.o, Vileda, Hamé a DVOT. Toto řešení zajišťuje zákazníkům těchto partnerů vysoké komforty jak v ČR, tak v ostatních sousedních zemích střední Evropy.
Odstartoval rovněž významný projekt zaměřený do dalších regionů České republiky. Ergotep společně s Tescomou, s.r.o. začal budovat síť prodejních center. Tato prodejní síť navazovala na již vybudované obchodní kanály, kterými byla a je spolupráce v odvětví B2B a provozu zákaznického e-shopu na klíč.
Ergotep spustil provoz vlastního elektronického obchodu ctyrlistek.eu a ve spolupráci s Poštovní spořitelnou provozujeme věrnostní program pro mládež, webový portál Era klub.
Významným CSR projektem bylo vybudování vzdělávacího centra Ergoeduka, jehož základní rolí je vzdělávání a poradenství v oblasti sociálního podnikání.
Ergoeduka poskytuje motivující prostředí a řadu možností jak získat nové potřebné zkušenosti a dovednosti. Učí, vzdělává a odborně rozvíjí, zejména
Motivem pro založení Ergotep CSR Institutu byla potřebnost organizovaným způsobem přistupovat k řízení společenských projektů na úrovni CSR komunikace Ergotepu.
Společenskými cíli Ergotepu CSR Institutu byli a nadále jsou podpora vzniku nových pracovních míst pro OZP, podpora vzdělávacích aktivit pro OZP a regionální společensky odpovědné projekty.
Významným CSR projektem bylo vybudování vzdělávacího centra Ergoeduka (2012), jehož základní rolí bylo a nadále je vzdělávání a poradenství oblasti sociálního podnikání.
Pořádají se zde mezinárodní konference za účelem setkání s odborníky spolu se zainteresovanými autoritami z ČR i Evropy.
Ergotep byl do určité doby příjemcem společenské odpovědnosti a nyní se dostal do nové role, Ergotep se stal poskytovatelem CSR podpory.
Jeho podpora začínala v regionu, kdy v součinnosti s Katolickou farností Proseč vzniklo dětské hřiště pro širokou veřejnost.
Pro žáky základních škol a víceletých gymnázií spustil celoroční vědomostní soutěž PaySecCup a neposlední řadě organizoval vzdělávací aktivity pro ostatní zaměstnavatele OZP.
Společenský přístup Ergotepu k řešení sociálních otázek zejména v oblasti zaměstnanosti OZP a ve sféře sociálního podnikání začala veřejnost oceňovat společenskými oceněními. Ergotep, d.i. postupně získal cenu Českého Patrona 2010, Cenu Mosty, ocenění Česká kvalita, získal značku Národní kvality, cenu Podnik budoucnosti, Cenu Via Bona, ocenění MPO a společně s PSB uznání Finanční produkt roku.
U jeho obchodních partnerů tento přístup znamenal jejich zamyšlení nad dalšími dopady jejich podnikání. V Poštovní spořitelně vytvořil tento přístup základ pro budování společného CSR tématu, kterým je dodnes integrace osob zdravotně postižených.
V tomto období zahájil Ergotep, d.i. spolupráci s dalšími významnými společenskými partnery: Kontem Bariéry - Nadace Charty 77, Výborem dobré vůle - Nadace Olgy Havlové, Sdružením Neratov a jinými.