Obchodní partnerství
Naší prioritou je kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a kvalitou. Komplexní procesy nastavujeme na míru dle potřeb klienta a přizpůsobujeme je aktuálním trendům a požadavkům. Ergotep zajišťuje pro své klienty získávání a poskytování informací pomocí dostupných komunikačních kanálů i moderního technického vybavení a zabezpečení
| Klient | Tescoma, s.r.o. | 
| FREUDENBERG, k.s. | |
| Hamé, s.r.o. | |
| ČSOB, a.s. | |
| Poštovní spořitelna | |
| NFOZP, n.f. | |
| Termín realizace | 2012 - současnost | 
24 hodin / 7 dní
nepřetržitý servis
100 denně / 17 000 ročně
odbavených hovorů
3 linky / 10 operátorů
denně v provozu
12 000 objednávek / 2 000 000 obrat
proběhne ročně
