S každou reklamací si lehce poradí a nepřekvapí ho žádný dotaz od zákazníků.

Reklamační specialista

S každou reklamací si lehce poradí a nepřekvapí ho žádný dotaz od zákazníků.

Spolehlivě komunikuje se zákazníky, dodavateli a napříč firmou. Ví, jak má postupovat při výměně zboží vráceném zákazníkem či dodavatelem.

Co nabízíme my tobě?

1
Budeš mít možnost poznat celé reklamační oddělení.
2
Naučíš se hbitě reagovat na e-maily od zákazníků a dodavatelů ohledně reklamací.
3
Budeš přijímat zásilky od smluvených dopravců.
4
Pomůžeš nám s rozřazováním zásilek a ty příchozí budeš zapisovat.
5
Společně nahlédneme do všech systémů, které používáme.
6
Osvojíš si, jak správně zapisovat do reklamačního protokolu společnosti TESCOMA.

Reklamační specialista

Reklamace je součást každé firmy, která prodává své produkty nebo má svůj e-shop. Cílem je spokojenost našich zákazníků a dodavatelů.

Přihlásit na praxi

Co od tebe potřebujeme?

1
Jsi komunikativní a nedělá ti problém vyřešit problém.
2
Umíš to s počítačem.
3
Jsi odhodlaný a máš chuť se učit novým věcem.

Nezaujala tě tato pozice? Nevadí! Vyber si jinou.