Fulfillment pro e-shopy - zákaznický servis

Společenský přístup Ergotepu k řešení sociálních otázek zejména v oblasti zaměstnanosti OZP a ve sféře sociálního podnikání začala veřejnost oceňovat společenskými oceněními. Ergotep, d.i. postupně získal cenu Českého Patrona 2010, Cenu Mosty, ocenění Česká kvalita, získal značku Národní kvality, cenu Podnik budoucnosti, Cenu Via Bona, ocenění MPO a společně s PSB uznání Finanční produkt roku.

oceneni 1oceneni 02

U jeho obchodních partnerů tento přístup znamenal jejich zamyšlení nad dalšími dopady jejich podnikání. V Poštovní spořitelně vytvořil tento přístup základ pro budování společného CSR tématu, kterým je dodnes integrace osob zdravotně postižených.

oceneni 5oceneni 4

V tomto období zahájil Ergotep, d.i. spolupráci s dalšími významnými společenskými partnery: Kontem Bariéry - Nadace Charty 77, Výborem dobré vůle - Nadace Olgy Havlové, Sdružením Neratov a jinými.

V čem vynikáme

Stovky zodpovězených dotazů denně
4 dny v průměru na vyřízení reklamace
Náhradní plnění
Kontrola kvality produktů
Celý proces máte pod kontrolou
Tisíce vyřízených emailů

Hlavní činnosti

Zpracování objednávky
Aktivní komunikace se zákazníkem
Řešení reklamací
Úzká spolupráce s logistikou
Analýza prodeje
Administrace e-shopu
Zakaznicky Servis
Zakaznicky Servis1
Zakaznicky Servis2
Zakaznicky Servis 3

Kontaktujte nás   Domluvit si schůzku

Navazující služby