Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Support pro e-shopy

Jsi jednička v komunikaci se zákazníkem a je ti blízký svět IT a webového vývoje? Hledáme k sobě parťáka nebo parťačku, který/á si vezme pod svá křídla zákaznickou podporu pro naše klienty.

Kdo jsme

V Elasticru stavíme e-shopy na míru. Umíme klientovi nabídnout kompletní řešení e-commerce pod jednou střechou, od A do Z chcete-li. To znamená, že se postaráme o analýzy, podklady, design a vývoj e-shopu, ale nastavíme i interní procesy, vybudujeme distribuci a sklad a po spuštění převezmeme třeba část marketingu. Díky tomu klient nemusí nahánět 10 různých dodavatelů a vše řeší jen s námi. Tím mu šetříme čas, energii i peníze. Projekty nesekáme, jak Baťa cvičky, přibíráme 2-3 projekty ročně. Děláme pro klienty menší a střední velikosti, ale také velikány typu ČSOB či TESCOMA.

Na čem si mákneš

  • Každé ráno na tebe nejspíš bude čekat několik tiketů od zákazníků. Někteří mohou chtít jen poradit, jiným něco nefunguje a potřebují svižný fix.
  • Od zákazníka si zjistíš zbylé info a pokud můžeš, tiket rovnou vyřešíš. Pokud ne, připravíš zadání pro vývoj na opravu či rozvoj.
  • Po celý den průběžně komunikuješ se zákazníky a parťáky z týmu nad stavem a řešením tiketů.
  • Naši aplikaci budeš brzo znát jako nikdo jiný, proto nám určitě pomůžeš i s realizací nových e-shopů a jejich spuštěním.
  • Staráš se o drobnou administrativu související s tvojí prací.

Jak si tě představujeme

  • Máš všeobecný přehled v IT technologiích.
  • Máš alespoň základní povědomí o e-commerce nebo o tom jak vzniká web.
  • Umíš si rychle „potykat“ s jakoukoli běžnou aplikací, kterou si stáhneš do svého PC nebo telefonu.
  • Dobře komunikuješ, kladeš ty správné otázky a víš, jak posbírat informace.
  • Máš schopnost vidět a formulovat problémy z uživatelského hlediska.
  • Jsi empatický/á a trpělivý/á, protože ne všichni zákazníci rozumí větám jako „upněte to na server“, „klikněte na ten button“ a podobně.
  • Jsi samostatný/á ve své práci, ale nestydíš se říct si o radu, když budeš tápat.
  • Jsi spolehlivý/á a zadané termíny ti neutečou. A když ano, měl/a si k tomu dobrý důvod.

Proč do toho jít s námi

  • Práci na HPP nebo živnostenský list.
  • Možnost home office.
  • Odměnu dle tvých schopností a nasazení, šikovné lidi si hýčkáme. :)
  • 20 dní dovolené a 3 sick days.
  • Lekce angličtiny přímo ve firmě.
  • Práci v moderních kancelářích v Havlíčkově Brodě.
  • Pestré projekty z oblasti české a slovenské e-commerce.
  • Příspěvek na sportovní aktivity, teambuildingy (kola, golf…).
  • Neformální prostředí a lidský přístup založený na empatii a důvěře.
  • Tým složený ze seniorů i juniorů, věkový průměr zhruba 29 let.
  • Školení dle tvé chuti. Už u nás byl Honza Kvasnička, Jirka Knesl, Michal Michálek, René Stein nebo Zuzi Šochová.

Neváhej a spoj se s námi

  • Pracovat budeš v moderních, fungl nových kancelářích v centru Havlíčkova Brodu: KomTeSa Center, Masarykova 2853.
  • Nástupní plat 25 000 Kč. Po zapracování tě odměníme dle tvých schopností a tvého nasazení. Šikovné a aktivní lidi si umíme hýčkat.

Napiš nám o sobě pár řádků a spolu se životopisem nám je zašli na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Nebo zavolej personalistce Markétě na mobil 720 978 335. Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na tvůj Linkedin, pokud máš. Rádi se o tobě dozvíme něco víc. Anebo ještě lépe. Stav se za námi podívat. Prohlédneš si kanceláře, poznáš tým a uvidíš na čem makáme.

Napište nebo volejte a získejte další informace.

Vyplňte kontaktní formulář, případně přiložte životopis. Do druhého dne zareagujeme na Vaše dotazy. Nebo volejte pro okamžitou reakci. Kolegyně ráda odpoví na Vaše dotazy.

    Jitka Teplá
      (+420) 469 660 912

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.