Sociální služba

Vedoucí ke zvýšení osobnostního a pracovního potenciálu klienta služby.
  • zhodnocení schopností a dovedností, zjišťování potřeb klienta s tělesným postižením
  • specializované poradenství v oblasti sociálního podnikání
  • podpora a posilování funkčního potenciálu a dovedností v rámci jeho postižení, prostřednictvím smysluplného zaměstnání
  • upevňování a rozvoj pracovních dovedností
  • vzdělávání, výuka zásad při psaní životopisu a motivačního dopisu
  • základy práce s osobní počítačem
  • nácvik obsluhy komunikačních zdrojů – obsluhy osobního počítače, mobilního telefonu, e-mailu, internetu a tiskárny
  • představení chráněného trhu práce
  • efektivní vyhledávání pracovních příležitostí
  • snaha o vyrovnání ztrát osobního rozvoje, samostatnosti a soběstačnosti klienta v průběhu času, která byla způsobena hendikepem
Při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
  • pomoc při obnovení nebo upevnění pracovního uplatnění, realizace v práci nebo v smysluplné činnosti, volba pracovního místa, doprovod k poskytovateli soc. služby
  • nácvik chování v situacích vedoucích k sociálnímu začlenění – chování při pracovních pohovorech, zapojení do pracovního týmu
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora orientace v pracovním prostředí
Při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.
  • pomoc při komunikaci, nácvik dotazování a komunikačních dovedností
  • základní soc. poradenství – dávky státní soc. podpory, příspěvek na péči, invalidní důchod, mobilita, příspěvek na automobil
  • poradenství při hospodaření s finančními prostředky – rozvržení příjmu, aby byly pokryty všechny platby
  • poradenství při řešení dluhů klienta
Pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnost a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění.
  • zajištění nácviku klienta v pracovní činnosti, kterou bude zvládat
  • úpravu pracovního a domácího prostředí
  • nácvik samostatného pohybu po pracovišti
  • nácvik obsluhy běžných přístrojů v kuchyňkách
  • nácvik úklidu na pracovišti
  • seznámení s běžnými úřady, nácvik vyplňování úředních dokumentů, záležitosti související s invalidním důchodem, registrace a služby Úřadu práce, banka – zakládání a využívání účtu
  • nácvik postupu při podpisu pracovní smlouvy u zaměstnavatele

Co umíme

1
dodáme koncepci vaší realizace v oblasti CSR
2
představíme komplexní řešení od A do Z
2
předáme vám naše zkušenosti práce s cílovou skupinou OZP

Analýza výchozího stavu

Analyzujeme současný stav aktivit v oblasti zodpovědného podnikání, ekologické a sociální udržitelnosti a součinnosti s vnějším prostředím.

Zmapování zájmů stakeholderů

Identifikujeme klíčové interní i externí zainteresované skupiny (“stakeholdery“), jichž se podnikání firmy dotýká.

Identifikaci příležitostí a rizik

Najdeme rizika a příležitosti pro strategické pojetí zodpovědného podnikání napříč pomyslným řetězcem vytváření hodnoty ve firmě.

Návrh a zavedení strategie

Navrhneme strategii a vhodné postupy i nástroje pro její zavedení, hodnocení a měření. Důraz přitom klademe na dopad (“impact”) na vnější prostředí i na byznys.

Návrh komunikace k zaměstnancům

Pomůžeme přijetí a porozumění navržené strategie managementem a zaměstnanci (např. formou interaktivních školících modulů, vhodně doplňujících nástroje interní komunikace).

Měření úspěšnosti a reporting

Připravíme podklady a postupy pro případné měření i reporting.

konzultace a školení

Zavádíte ve své firmě “CSR”, ale si nejste jisti, jakou cestou se vydat? Potřebujete se poradit, jak k problematice odpovědného podnikání vůbec přistupovat ? Rádi vás tímto světem provedeme.

Máte zájem? Kontaktujte nás

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.