tescoma 01

Strategické obchodní partnerství

Zahájení spolupráce se společností Tescoma s.r.o. pro nás bylo velkou výzvou a ukázali jsme, že dokážeme držet krok s tak velkou společností, která je dominantním výrobcem kuchyňských potřeb v České republice i Evropě.

Co zajišťujeme

Naším společným cílem je mít co nejvíce spokojených zákazníků. Pro společnost Tescoma s.r.o Ergotep zajišťuje všechny procesy od momentu objednání zboží zákazníkem. Mezi tyto procesy patří zpracování objednávek, naskladnění a vyskladnění zboží, příprava k expedici, předání zabalené zásilky přepravci. Dále je to proces reklamace i záručního a pozáručního servisu. V neposlední řadě zajišťujeme nonstop Zelenou linku, na kterou se zákazník může obrátit v případě problému, doplnění objednávky nebo pořízení objednávky samotné. Dodáváme zboží i polským zákazníkům. To, že jsou zákazníci s naší službou spokojeni, ukazuje i hodnocení odběratelů v prestižní soutěži E-shop Roku 2015.

tescoma 02

Klient TESCOMA s.r.o.
Termín realizace 2012 - současnost
Se společností ERGOTEP, d. i. spolupracujeme v projektu značkového e-shopu TESCOMA již od roku 2009 a za tu dobu se nám podařilo společně vybudovat respektovaný a zákazníky oblíbený e-shop s produkty značky TESCOMA. Kvalitní služby ERGOTEPU v oblasti logistiky a zákaznické podpory se odráží i v opakovaném skvělém umístění e-shopu v soutěži ShopRoku nebo při hodnocení spokojenosti v programu Ověřeno zákazníky. Tyto služby jsou základem úspěšného e-shopu a dlouhodobě se na ně můžeme spolehnout.

Radim Roženek
vedoucí odd. on-line obchodu TESCOMA s.r.o.

150 tisíc objednávek

odbavíme zákazníkům za jeden kalendářní rok

1 500 objednávek

denně odešleme k zákazníkům